Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Niels Johansen
Det viser sig at man har genbrugt software og remote fra det gamle TV (42PT85) og man derfor IKKE har mulighed for at justere TV'et til det gode billed. :s

Hvad har man så ellers genbrugt? Er det også det gamle panel, som man har sat en glasplade foran for at det skal ligne PG6000?
!:(
Jeg er faktisk meget skuffet over at man kan snyde så meget med specifikationerne på hjemmesiden. :((

Nu er jeg noget i vildrede over hvad jeg skal, men 42" ryger retur - for hvis jeg ikke kan få det gode billed skal jeg da ihvertfald have en større skærm..... som jeg så ikke kan justere til et godt billed fordi den menu mangler, HJÆLP! ;;)
Af Nord
Fandt du et billigt sted, der ikke var parallel-import?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg var i Elgiganten på Fisketorvet i går eftermiddags og fik hurtigt tjekket deres PG6000 modeller ud og umiddelbart havde de heller ikke nogen avancerede features i brugermenuen når du benyttede Ekspert-modes.
Brugeravatar
Af Niels Johansen
Hmmm... var det en 6900? for de andre 6000 burde alle sammen have den nye menu.
Kun 6900 bliver leveret med genbrugssoftware :(( efter hvad jeg har fået fortalt.

Jeg har nu bestilt hos Justbuyit, som er LG-partner og det er en dansk model. Afventer bare leverance i løbet af ugen.
Modellen er nok magen til, men jeg har haft en del glæde af LG's onsite garanti tidligere.

Ikke uden en smule nervøs forventning, idet jeg jo ikke kan justere 50'eren som den jeg har rodet lidt med hos Merlin. Og sat sammen med den større skærm kan jeg jo risikere ikke at få helt så godt et billed.

Til Nord, Justbuyit har kun og Viva har nogen danske modeller og prisen er OK.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hmmm... umiddelbart tror jeg ikke det var 6900 modellen, men konen stod og hev i mig ved siden af, så jeg skal indrømme at jeg ikke kiggede på nogen prisskilte, men blot gik målrettet efter skærmens udseende og voldredigerede i menuerne som det første ;)
Af Nord
Ok, det vil sige hvis jeg snupper Viva eller justboyit, så er jeg sikker på den er dansk og med den nye ui? :)

Tak for svaret og researchen!
Af Supergris
Hej.
Har købt 3 stk af 50PG6000 hos forskellige forhandlere ( Godpris, Komplett samt Mobiludsalg )
Alle 3 har den nye menu og alt har fungeret som det skal... Kanon lækkert tv!!!
Brugeravatar
Af Niels Johansen
ja ja ja, du har helt ret - det er et kanonfjernsyn.

Det er jo netop det fine ved skærmen at den har disse indstillinger og menuer.
Jeg synes man bliver temmelig snydt med 6900, men harddisken er et must for mig og Loewe er ikke lige indenfor reækkevidde.

3? det var da noget!

Mobiludsalg, hvor jeg købte min 42'er, havde fin service, men - som jeg forstod det - ikke helt den samme garantiydelse som hvis det er en danskimporteret skærm, da de ihvertfald får deres skærme fra Tyskland.
Hos Viva er det de skærme med dansk flag på annoncen som er danske.
Af Nord
Fik lige svar fra Vivashopping. Deres model er importeret fra tyskland.

Nogen der ved hvilke forskelle der er? .. der er vel noget med LG's onsite support?
Brugeravatar
Af Niels Johansen
Denne Viva skærm er med dansk garanti. Og så er der vel også onsite support?
http://www.vivashopping.dk/product.asp? ... 258&page=1

Desværre har jeg haft en del brug for LG's on site support O_O

Det er ret godt, man ringer til deres servicecenter og her aftaler man en tid. Der kommer en medarbejder i en specielt indrettet varevogn og henter skærmen. De reparerer og bringer tilbage på et tidspunkt som aftales med servicecentret.
Min 42PT85 kunne så ikke repareres på værkstedet, så istedet kom der en tekniker som forsøgte hos mig, desværre også uden held.
Nu får jeg pengene tilbage, idet man ikke kan skaffe en ny PT85 - faktisk har jeg den stadig, idet pg6900 jo har været liiiidt svær at skaffe - god service? Det tror jeg nok :)
Af Nord
Det må man sige. God service der.

Så er det bare lige at finde et sted. Er jo nok desværre de dyre steder.

Lige pt. er jeg gået lidt tilbage til elgiganten, nu de andre alligevel er parallel-import. Der er afhentning/levering forhåbentlig lidt nemmere.
Brugeravatar
Af Niels Johansen
Øh - justbuyit tager 75,- så gider jeg ikke engang starte bilen.

Jeg har lige afleveret et 42" - det er MEGET svært at mokke sådan en kasse ind i en Peugeot 406 når den ikke må ligge ned (altså skærmen) O_O
Af Nord
Ved det ved det.

Men her falder det sammen med en flytning, hvor vi fiser rundt og har lidt svært ved at være hjemme.
Har før prøvet at DDF skulle ringe en halv time før levering, og er så kommet hjem fra arbejde og så står der grej for 8000,- udenfor opgangen.

Samtidig har jeg belejliget nok nogle til at slæbe det gamle til ophug - Samt transportmulighed for et stående monster.

Så skulle være for at få dansk producentgaranti jeg ville bøvle med DDF eller postdanmark.
Brugeravatar
Af Niels Johansen
Uha, ja den er ikke god.
Utroligt, at de tør sætte varerne - det er vel deres ansvar til man skriver under på fragtbrevet.

Har lige fået mail fra Justbuyit om at min 50'er lige er dukket op på deres lager - spændende. :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10