Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,

Kan nogen fortælle mig forskellem mellem disse to?

PX 80 42" ser ikke ud til at kunne fåes lige nu, alle har dem udsolgt (iht edbpriser).

Jeg har pt et normalt 32" fjernsyn - svarer det ca til et 37" fladskærm?

Man kan få Panasonic PX80 37" for ca 500kr billigere end 42" men burde jeg vente til det kommer hjem igen?

Jeg har kun en normal lille stue på ca 20-25 m2 og bruger kun mit tv til normalt tv kiggeri samt dvd film

Tak
Allan
Af Ponduus
Ingen forskel. Der er desuden mange andre tråde omkring dette. Så søg for en lidt mere detaljeret forklaring.

Nej. Der mangler cirka 5"? ;)

Der er en guide på forsiden af flatpanels som kan fortælle dig hvilken størrelse som vil passe bedst. Men når det kun drejer sig om 500kr, så ville jeg købe 42"
Nautilous skrev:....PX 80 42" ser ikke ud til at kunne fåes lige nu, alle har dem udsolgt (iht edbpriser).
Cinemagic.dk i Sønderborg har dem på lager lige nu.
Jeg købte et i mandags og fik det leveret her til storkbh. tirsdag kl.17 med fragt fra Budstikken(kostede ca. 150kr ekstra i bestillingen). Og perfekt behandling af forsendelsen!

http://www.cinemagic.dk/shop/panasonic- ... 3971p.html

Du skal helt klart vælge 42"!! :)
Af Nautilous
@Ponduus Ok tak, så kigger jeg lige på begge modeller.

@kthomsen Tak, kunne ikke lige se den på hifipriser.dk da listen kun viste de 10 billigste som alle havde den udsolgt.

Har lige bestilt en fra cinematic da jeg ikke gider vente 2 uger før jeg ellers kan få det.

Tak begge to!

Mvh
Allan
Af Ponduus
Så lidt. Håber du bliver glad for det ;)
Brugeravatar
Af radiomand
Den nye opgrade model af Panasonic TH-42PX80E hedder TH-42PX80EA