Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af holb
Gennem forummet har jeg forstået at PX80'eren er et rigtigt godt TV.
Jeg fik dog anbefalet Samsung LE40M86BD af en kammerat, som mente at det var bedre end PX80'eren, bl.a. pga. full HD.

En 40' samsung og en 42' PX80 koster i øjeblikket det samme (6900kr). Hvad ville I vælge til brug i stuen (analog TV, DVD)?

TAK!!!
Af Corax
PX80 er det bedste valg til dit behov og skulle have et bedre billede end M86.

Full HD er kun en fordel hvis TV'et er større eller hvis du sætter en PC til TV'et.
Af Ponduus
Du begynder først at få noget ud af full-hd ved skærme på minimum 46" og opefter. Og hvis du skal bruge skærmen som monitor.

Jeg vil også anbefale PX80'eren. Den vil dække dine behov ;)
Brugeravatar
Af Andromedia
Hold dig fra Samsungs M serie. Det var en fin skærm da den kom frem, men er blevet overhalet af adskillige andre siden da, også fra Samsung selv.

Hvis det absolut skal være LCD så kig på Samsungs nye A serie eller på nogle af Sony's top modeller.

Men hvis billedkvalitet har første prioritet bør du nok kigge efter px80, eller pioneer modeller. Samsung laver foresten også gode plasma'er.
Af holb
Tak for rådet... og det hele kommer vel tilbage til at PX80'eren er best-in-class til 7000kr, ikk?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jo. Hvis du vil have et alternativ så er LG's PG6000 serie et bud, hvor billedkvaliteten dog ikke er helt på højde med PX80, men hvor designet måske kan opveje det.
Af keler
M serien fra Samsung på højde med Pana px80 :p Du må vidst fortælle din kammerat at han skal læse lidt op på hvad der er sket siden.. ;)