Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Alle

Nu har jeg luret på jeres forum i et stykke tid!!!
her har jeg set at det eneste rigtige fjernsyn man kunne købe når man kun havde 7-8kg var Pana PX80. Som sagt så gjort har købt det ved Komplett.dk det kom med postdk. i dag og virker fint!!

Nu kommer mit spørgsmål?? hvordan montere man vægbeslag på sådan en fætter?? de eneste huller til skruer jeg kan finde er de huller man skruer foden fast i... er det de samme huller man montere vægbeslaget i?? :s :o Har ikke købt vægbeslag endnu!!!

Pft.
Af Beaker
De sidder bag de runde plastik dæksler der er ca. 3 cm i diameter, dem piller du bare af så kommer skruehullerne frem.
mht. beslag kan du bruge et Vogels VFW 040 - det virker perfekt.

/Beaker
Af Supergris
Ellers køb i Harald Nyborg... Det koster 229 kr. og virker perfekt... Alle skruer medfølger... Varenr. 8873
Har hængt et 42PX80 op med dette....
Af jonashansen
ved du om det også passer til 37" modelen?
Af Supergris
Det jeg nævner, er netop til 37 " modellen. Det jeg har brugt, er Varenr. 8874 og koster 299...
Af SilverLine
Har også brugt det beslag fra Harald Nyborg til mit 42px80, og det virker perfekt...
Af Anders7400
Hej, jeg har også købt det nævnte ophæng (8874), men når jeg kigger i brugsanvisningen står der at det SKAL ophænges på trævæg/bjælker.. Nu er jeg ikke vægekspert men tror ikke min er af nogen af delene.. Eller det er der måske i alle vægge? Hvad gjorde i andre?
Af Supergris
Borede 4 - 6 huller i muren, satte rawplugs i og hængte det op!!! LOL... Ved ikke lige hvor du har fået de informationer fra. Har ihvertfald ikke set dem...
Held og lykke med foretagendet...
Af Anders7400
Det står i brugsanvisningen.. Synes også selv det lød ret underligt, men ville da lige være sikker inden jeg gik igang..
Af ajone
Tror det nærmere betyder, at hvis du skal hænge ophænget op på en gipsvæg, skal du sørge for at borre i træskelettet. Det viste brugsanvisningen til mit ophæng fra Aldi, som iøvrigt stærkt kan anbefales til PX80 (kostede 199 kr, må håbe at de får det igen).