Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af serano
Som sagt tag en snak med dem derovre, de er ganske fornuftige at snakke med :) Jeg stod selv og kiggede meget på 40W4000 og TH42PX80, meget lige. Men de 2300 ekstra kunne jeg som sagt ikke retfærdiggøre, alene pga. DVB-C tuner. Jeg synes faktisk det analog signal var bedst på TH42PX80, men det her skal ikke være noget Plasma mod LCD, du bliver glad for begge valg er jeg 100 % sikker på.

Jeg skal over og hente min TH42PX80 om 2 timer, det er ihvertfald et godt køb til pengene :)

DVB-C tuneren virker perfekt og du får et godt signal igennem den, ihvertfald på den danske model du kan købe derovre.
Af mikeher
Hej igen,

Jeg købte det sgu :D

Ved siden af mig nu står det, et Sony 40W4000 LCD tv, og venter på at blive koblet til.

Rasmus Larsen og serano: Jeg takker jer tusind gange for jeres hjælp med mine spørgsmål. Er sikker på at jeg nok skal blive glad for tv'et :)
Af serano
Jeg blev en smule skuffet da jeg kom derover.. Fragtmanden var desværre forsinket, så han kom først om en time. De var meget kede af det, men tilbød så at levere det på min privatadresse imellem 18-19 idag (gratis self), så nu sidder jeg bare og tripper O_O Rigtig god service efter min mening, selvom det ikke var deres skyld umiddelbart.

Mikeher: Rigtig godt at høre du kunne bruge min hjælp til noget, vi forbrugere bliver sku nødt til at vejlede/hjælpe hinanden så godt vi kan i den her jungle ! :)
Lad mig og de andre brugere på forummet endelig høre om dine oplevelser med det, det kommer alle til gode.
Af mikeher
Sidder lige nu i min sofa, med mit trådløse tastatur og mus, og skriver denne besked alt imens jeg kigger på mit Sony tv som er koblet sammen med computeren via HDMI. Det er øjeblikke som dette der minder en om, at man er lykkelig :-)

Har haft tv'et koblet til i godt og vel 6 timer nu og jeg er indtil videre yderst tilfreds. TV'et fandt selv alle mine analoge kanaler, samt en masse digitale da jeg startede det op. Det er dog kun et fåtal af de digitale jeg kan se, da jeg ikke betaler for at se nogen digitale kanaler. Jeg har set et par afsnit af planet earth, samt en smule af transformers, begge i 1080p kvalitet og der ser fremragende ud 8)

Designet af tv'et har også overrasket mig meget. Var lidt ked af at skærmen ikke er lige så blank som Samsungs LE40A656 tv, men har fundet frem til at det er fuldstændigt unødigt. Men alle de små detaljer; det baggrundsoplyste Sony-logo, den gennemsigtige glasliste i bunden af tv'et hvor der på mirakuløs vis er en grøn indikator midt i glasset der viser om fjernsynet er tændt eller ej; det sorte blanke design hele vejen rundt om skærmen og metal-mesh-listen i bunden af skærmen hvor højtalerne gemmer sig bag 8)

I får da også lige et billede :):

http://billeder.mher.dk/fladskaerm.jpg
Af serano
Rasmus Larsen:
Jeg burde ikke bruge denne tråd, men jeg vil bare lige nævne PX80eren var et sindsygt godt køb. Er vrkelig godt tilfreds med købet, især Xbox 360 ser genialt ud. Analog signal tror jeg hellere ikke du får vist meget bedre på et 42 tommer tv til 8.200 :)