Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg bruger mest tv'et til alm. tv, dvs. analog signal fra TDC's You See.

Derudover ser jeg en del dvdfilm (via scartstik) og på et tidspunkt skal jeg vil også have en Bluray afspiller, men indtil videre er det den gamle på scartstik som får lov at køre nogle år endnu.

Jeg havde overvejer Samsung LE40A556 som er til at finde til rimelig pris eller evt. et Panasonic PX80 i 37".

Hvad vil I anbefale?
Af Ponduus
Tror mange vil sige PX80'eren. Og med god grund ;)

Jeg ville dog undersøge, om det ikke ville være muligt, at se de to tv live først? Dette skal selvfølgelig gøres under ordenlige forhold så begge skærme kan komme til sin ret.
Af thg
Hvad er forskellen på TH-42PX8 og TH-42PX80?
Af thg
Nogen som kender en butik i Roskilde området hvor de har Panasonic PX80 og noget Samsung A5 og A6 serie i udstillingen så man rigtig kan sammenligne dem?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
LCDplanet i København er en mulighed, hvis du kommer på de kanter. Ring dog i forvejen og hør hvad de har stående.
Af zyckelmaster
thg skrev:Nogen som kender en butik i Roskilde området hvor de har Panasonic PX80 og noget Samsung A5 og A6 serie i udstillingen så man rigtig kan sammenligne dem?
Muligvis elgiganten (ved ikke om de kun havde PX80 mens de kørte tilbud), men butikken har en elendig belysning (i forhold til hvordan dit private hjem formentlig er belyst) og en endnu mere elendig rådgivning.

Jeg vil foreslå dig at tage ned i NB Radio (Panasonic-center) og se på PX-80, og så kan du gå ned i Fona eller HiFi-klubben og Se på Samsung. Du kan så godt nok ikke se dem samtidig, men alternativet er nok at finde en butik i København...