Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Ja, jeg har ikke set en tråd med det, så ville da lige informere de der ikke er klar over det at elgiganten har Panasonic PZ85 på tilbud til 10k.

De har dem godt nok først hjemme den 22. august (surprise) men man kan altså bestille dem og få dem til de 10k hvis man kan vælge et par uger. Sandsynligheden for at andre forhandlere får TV'et ned i samme pris i løbet af de næste 2 uger betragter jeg som minimal.

42PZ85
Senest rettet af jimme 11 aug 2008, 16:50, rettet i alt 2 gange.
Af KevinBerg
Hmm kan ikke lige følge dit link. jeg prøvede selv at anskaffe skærmen men fandt hurtigt ud af at de alle var blevet forudbestilt >_<
Af jimme
KevinBerg skrev:Hmm kan ikke lige følge dit link. jeg prøvede selv at anskaffe skærmen men fandt hurtigt ud af at de alle var blevet forudbestilt >_<
Så skulle linket være rettet.
Nå, det gik godt nok hurtigt så. Jeg kom godt til elgiganten lidt i 10:00 for at være sikker.
Af kleves
Øv - fik desværre først overtalt konen idag - Det var desværre for sent - de sagde Panasonic ikke kunne levere flere....ØV
Af Jesper09
Jeg var nede i min lokale Elgigant få timer efter tilbuddets start (læs: Mandag formiddag).

Der sagde de at de ikke havde flere - jeg kunne ikke få ham til at indrømme, at de aldrig havde fået dem. De sagde "At Panasonic havde trukket sig...", hmmmm.

Det er et kendt "trick" fra Elgiganten mf., at de annoncerer med en varer til en god pris. Når man så komme i butikken har de "desværre" ikke flere/har ikke kunnet skaffe/problemer med producenten. I stedet har de lige et andet godt tilbud de vil vise en i stedet....plat og dårlig forretningsstil !:(
Af JLA_DK
Jeg har bestilt et PZ85 mandag eftermiddag efter avisen udkom. De sagde det var det sidste de kunne få i denne omgang :)
Sælgeren sagde også at Panasonic måske ikke ville levere flere fordi de blev solgt for billigt... Plat, men sådan foregår det vist tit.

Men de har altså haft nogle til salg, omend nok kun nogle få stykker.
Af sole
Jeg har bestilt et i onsdags hos El Giganten i Århus (Tilst) og så vidt jeg kan se kan man fortsat bestille på nettet med levering fra den 25/8.
Af kleves
Sådan Sole - tak for info - så fik jeg bestilt et :) 8)
Af kleves
Hmm - hvordan forholder man sig her: Jeg skulle have modtaget TV'et idag MEN efter en samtale med en iøvrigt yderst flink og beklagende medarbejder fortalte han mig at de desværre ikke har en leverings dato endnu !:(

Jeg blev ellers så glad i morges da jeg så de havde hævet pengene på min konto.

Det har de da vist ikke lov til har de?? Når de nu ikke kan levere det næste lange stykke tid altså. Damn ØV
Af fhebo
@ Kleves

Nej de har ikke ret til at hæve på din konto uden at leverancen er på vej.

MED MINDRE at det er specifikt aftalt i forbindelse med handelen hvilket du bør kunne se på din nota - eller kunne huske hvad sælgeren sagde ... Men nu er det jo langt fra alt Elgigantens sælgere siger - endsige ved om hverken produkter eller jura ;)

Du må lige have fat i dem, for du vil da sikkert hellere beholde pengene på din konto og trække renter end at Elgiganten skal score renterne. Bare sig at du har snakket med din bank/din advokat/din svigermor og en af dem kommer snart... ;;)