Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tewic
Har selv en LG L227WT (købte den efter at have læst anmeldelsen på denne side) og er ovenud tilfreds til gaming. spillede primært UT2004/UT3 så der var meget større krav til at skærmen er hurtig, end til et langsomt spil som CS, så ja, jeg siger god for den skærm er superb til gaming.

Ang. vsync så er det på papiret meget fint at få alt i sync - problemet er dog bare at der som oftest opstår en grum mouselag som følge af vsync, derfor har de fleste det slået fra da det simpelthen gør gaming forfærdeligt.

Selvom en tft kun opdatere med 60hz har det for mig været meget nemt at mærke forskel på de standard 90fps i UT2004 og så den fps jeg satte den til (125fps max - hvilket gav 120fps average). Det føles bare meget mere flydende. Jeg skal ikke kunne sige hvad det er, men mit gæt er hvis der er flere fps en skærmen kan komme afsted med så er hver frame altid helt opdateret, i stedet for at den samme vises to gange som teoretisk burde være muligt hvis skærm og gfx ikke er 100 % i sync.
Af ZIJO
tak tewic, nu er jeg ihverfald helt sikker på at jeg har købt en skærm der kan bruges til gaming:D
hvis du kan bruge den til UT, kommer cs til at køre udmærket på den :)
Af Axaion
Sorry for at "hijacke" og resse tråden, men der er ingen der ved hvor go en benQ x900 er til CS 1.6?
da jeg kun søger en 19" og LGen og viewsonic vx922 ikke er til at finde.

ingen der har set nogle tests af den eller noget som helst? kan ik finde noget på google :(