Log ind med sociale netværk
05 aug 2008, 23:52
Hej igen:)
Har haft lidt travlt og internettet har været nede..
Men Jeg fandt ud af, at det er selve rammen på skærmen der er en anelse løs, og altså ikke pixel-kolonnerne der sidder skævt....
Jeg skulle lige rette på skærmen forleden og opdagede at rammen på skærmen kan flytte sig 1 mm eller lign. Og det var altså derfor Jeg troede at skærmbilledet var skævt. Pga. det ekstra mellemrum omkring Windows Start-Menuen.
Jeg har selvfølgelig "skubbet" den på plads og nu ser det ud som det skal.
Beklager misforståelsen - det var ikke til at se.
Jeg burde nok have byttet den, men den virker jo som den skal og jeg kan ikke undvære den (er vist også for sent anyways)
Så alt-i-alt er jeg tilfreds og ULTRA glad for min Eizo S2431WSEK
Ingen ghosting, nærmest ingen input lag. Skarphed/detaljer,farver og kontrast er SUBLIME - (min personlige mening)
mvh
Tak for hjælpen ALLE!
Har haft lidt travlt og internettet har været nede..
Men Jeg fandt ud af, at det er selve rammen på skærmen der er en anelse løs, og altså ikke pixel-kolonnerne der sidder skævt....
Jeg skulle lige rette på skærmen forleden og opdagede at rammen på skærmen kan flytte sig 1 mm eller lign. Og det var altså derfor Jeg troede at skærmbilledet var skævt. Pga. det ekstra mellemrum omkring Windows Start-Menuen.
Jeg har selvfølgelig "skubbet" den på plads og nu ser det ud som det skal.
Beklager misforståelsen - det var ikke til at se.
Jeg burde nok have byttet den, men den virker jo som den skal og jeg kan ikke undvære den (er vist også for sent anyways)
Så alt-i-alt er jeg tilfreds og ULTRA glad for min Eizo S2431WSEK
Ingen ghosting, nærmest ingen input lag. Skarphed/detaljer,farver og kontrast er SUBLIME - (min personlige mening)
mvh
Tak for hjælpen ALLE!
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto