Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Nausikka
Jeg skal rejse til prag med min kæreste på bil ferie. og så tænkte jeg at jeg lige kunne tage et Panasonic PX80 fra fleggard med i bilen på vejen hjem. Men pga den bil vi skal gøre i bliver fjernsynet måske nød til at ligge ned.

Kan det holde til det ?
Af Mogensen
Nej lad du hellere værre!!!

Gad vide om PX80 kan klemmes ind i en Seat Ibiza (årgang 96) hvis bagsædet lægges ned... (vel og mærke med kassen stående lodret)... Det skal så også blot overleve 4-5km så der må evt sidde en person bagi og klamre sig til det!!!
Brugeravatar
Af Stefan V
Det vil med stor sandsynlighed ikke holde til turen! Det er en dum risiko at tage, det er virkeligt sure penge hvis det går galt :((
Du må anskaffe dig en højere bil til formålet :)
Af kasperdall
jeg var "dum" nok til at tage chancen og lade min 37px80e stå på bagsædet af vores bil.. da jeg kom hjem var der "spindelvæv" (som min mor ville sige) i glasset dvs. det var smadret.... jeg snakkede med dem via telefon samme dag, og aftalte med dem at jeg kunne hente en ny næste morgen og få 300kr i kørepenge.

vi transporterede den hjem på bagsædet næste dag uden problemer :P

det skal siges at kassen/embalagen, til fjernsynet, jeg fik udleveret første gang var den bulet og slit, og jeg tror det var grunden til at jeg kunne overbevise dem om at det var under deres transport fjernsynet var gået i stykker.

jeg købte den i fleggaard og er kun glad over den service jeg fik :)

held og lykke!
Af Mogensen
Og du fik endda kørepenge? :-D
Tja tror også bare at det ville være en idé at betale sig fra leveringen... kan vel ikke koste så meget.