24 jul 2008, 14:38
Hej,
Jeg overvejer at investere i et 37" Panasonic PX80 plasma TV hos Fleggaard til DKK 6.499,00. Jeg kan se at de tilbyder en 4 års forsikring til DKK 799,-. Her er hvad de skriver:
Jeg overvejer at investere i et 37" Panasonic PX80 plasma TV hos Fleggaard til DKK 6.499,00. Jeg kan se at de tilbyder en 4 års forsikring til DKK 799,-. Her er hvad de skriver:
Seriøs garanti og service, hvis uheldet er ude. Nærhed til kunderne - tæt kontakt under hele sagsforløbet.Er det noget I synes lyder som en god investering? 4 år er trods alt lang tid for små ottehundrede bobs.
4 års service på kundens adresse - for tv gælder også låne tv i skadetiden.
4 års 100 % garanti på alle tekniske fejl.
Ingen selvrisiko
Ved totalskade opnår kunden nyt tilsvarende produkt, uden selvrisiko.
Pixelgaranti på alle produkter der, indeholder skærm, uanset størrelse.
Burn in (fastbrændte billeder) på alle produkter, der indeholder skærm, uanset størrelse.
Slitage på fjernbetjening, cd/dvd drev og afspillere mm
Alle servicebesøg udføres af lokale teknikere.
Ved skade på mindre bærbare produkter, tilbyder vi afhentning på arbejdsplads eller andre steder, der måtte være mere belejliget for kunden.
Kunden vil opleve meget kort reparationstid, da varen køres direkte fra kunden til værkstedet. Så en reparationstid som før ville tage 4 uger, er nu nedbragt til under 2 uger. Securator er ved kundens side under hele forløbet, og holder
kunden orienteret og tryg!