23 jul 2008, 17:41
ved ikke om man må det her inde.
men har sådan en bærbar helt ny
Kunne godt bruge et 32"
Jeg har en helt ny Toshiba computer, i original kasse, der er stadig plastic på den.
det er en forsikrings bærbar, som jeg fik da den gamle blev total skadet det er den nyste model fra Toshiba med deres nye grafiske look.
LED-medieknapper og metalfarvede museknapper.
Den indeholder
AMD Turion 64 x2 bemærk det er en x2 den er hurtigere end core duo 2 , og bruger mindre strøm.
I Wista får den 3.9 vare deres Experience Index, hvilket er meget flot af en bærbar.
ATI HD 3470 som nemt spiller de nye spil på market.
320 GB Haddisk
2 Gb Ram bemærk det er pc5200, dem der sidder i de andre modeller er kun pc4300 så de har vildt hurtige Ram.
Dolby Sound rom
Harman/Kardon Højtaler
Med en nye CPU kan den holde strøm i lang tid
Trådløst internet self og LAN
Webcarm yes
15”4 skærm med den nye version af Crystal Clear View
Windows Vista med følger
Kvittering yes
Den orginale kasse jep.
den har et vildt flot look med deres nye måde af male deres bærbar på, flot høj glans,
Befinder sig i Odense
Modellen er ikke kommet i butikkerne endnu, men der vil den stå til 9000 kr sælger den under det.
Mhv Søren
Bytter ikke tøj, hvis det skal være bytte så skal det være noget IT + penge til mig
http://www.baboom.dk/html/mar_vis.asp?MarID=174482
Søren A
hov har lige set, i har et Salg/ afdeling, er det ikke en ADmin der kan flytte det til den afdeling
men har sådan en bærbar helt ny
Kunne godt bruge et 32"
Jeg har en helt ny Toshiba computer, i original kasse, der er stadig plastic på den.
det er en forsikrings bærbar, som jeg fik da den gamle blev total skadet det er den nyste model fra Toshiba med deres nye grafiske look.
LED-medieknapper og metalfarvede museknapper.
Den indeholder
AMD Turion 64 x2 bemærk det er en x2 den er hurtigere end core duo 2 , og bruger mindre strøm.
I Wista får den 3.9 vare deres Experience Index, hvilket er meget flot af en bærbar.
ATI HD 3470 som nemt spiller de nye spil på market.
320 GB Haddisk
2 Gb Ram bemærk det er pc5200, dem der sidder i de andre modeller er kun pc4300 så de har vildt hurtige Ram.
Dolby Sound rom
Harman/Kardon Højtaler
Med en nye CPU kan den holde strøm i lang tid
Trådløst internet self og LAN
Webcarm yes
15”4 skærm med den nye version af Crystal Clear View
Windows Vista med følger
Kvittering yes
Den orginale kasse jep.
den har et vildt flot look med deres nye måde af male deres bærbar på, flot høj glans,
Befinder sig i Odense
Modellen er ikke kommet i butikkerne endnu, men der vil den stå til 9000 kr sælger den under det.
Mhv Søren
Bytter ikke tøj, hvis det skal være bytte så skal det være noget IT + penge til mig
http://www.baboom.dk/html/mar_vis.asp?MarID=174482
Søren A
hov har lige set, i har et Salg/ afdeling, er det ikke en ADmin der kan flytte det til den afdeling