21 jul 2008, 13:04
"PC og mediecenter tilslutning
Jeg kunne ikke få et billede igennem til skærmen via mit DVI-HDMI stik, men på den analoge D-SUB (VGA) indgang, var der ingen problemer. Her fik jeg et fint PC billede.
1:1 pixelmapping kunne ligeledes opnås."
Derfor kunne det være interessant at vide om det var et generelt problem eller enkeltstående.
Desuden fik jeg måske også her svaret på mit spørgsmål om VGA-kabel selvom jeg ikke har den fjerneste anelse om hvad D-SUB er heller, men det kan vel undersøges.
EDIT:
Jeg stener en del. VGA er selvfølgelig bare et standard gammelt skærmkabel (de plejer gerne at være blå).
Fik selvføleglig genopfrisket min hukommelse ved at kigge på denne side.
mbm skrev:Grunden til at jeg spørger er fordi der i anmeldelsen her på siden står:jimme skrev:Ja, jeg er totalt noob, men noget kunne da tyde på at dette er et TV som er værd at investere i.Ja det bør der ikke være nogle problemer i.
Jeg kunne dog godt tænke mig at vide om nogen har fået signalet fra computeren til TV'et ved en DVI til HDMI transfer.
Hvis man har en avi-fil på computeren som man gerne vil se på fjernsynet burde det trods alt give et bedre signal end et analogt signal (går ud fra at der i review'et tænkes på s-video).
"PC og mediecenter tilslutning
Jeg kunne ikke få et billede igennem til skærmen via mit DVI-HDMI stik, men på den analoge D-SUB (VGA) indgang, var der ingen problemer. Her fik jeg et fint PC billede.
1:1 pixelmapping kunne ligeledes opnås."
Derfor kunne det være interessant at vide om det var et generelt problem eller enkeltstående.
Desuden fik jeg måske også her svaret på mit spørgsmål om VGA-kabel selvom jeg ikke har den fjerneste anelse om hvad D-SUB er heller, men det kan vel undersøges.
EDIT:
Jeg stener en del. VGA er selvfølgelig bare et standard gammelt skærmkabel (de plejer gerne at være blå).
Fik selvføleglig genopfrisket min hukommelse ved at kigge på denne side.