Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Carlsberg
Hej ..

Jeg går og overvejer at købe mig en skærm til stuen...

Var tæt på idag at købe Samsung 656 i 40", men kom så til at se at jeg kan få Samsung PS50A416 til samme penge ...

Er det en som muligvis har tid til at hjælpe mig med hva for en det er bedst til prisen og man bør købe?

Carlsberg
Af Vatslav
Jeg er også lige med på en lytter ang. Samsung PS50A416
Af Carlsberg
Vatslav skrev:Jeg er også lige med på en lytter ang. Samsung PS50A416
hehe du har måske også det deres tilbud i elgiganten
Af Bavianen
Ja, var også ude og skulle se et ps50a416, men den elgigant jeg var i, var "kommet til", at købe a456 modelen hjem og sætte op, syntes det var ret meget øv...da den er bedre, så er det svært at få sig et kig på den rigtige skærm om det var taktisk ??? ved jeg ik´ men køber den ikke når jeg ikke har set den, men så en lg50pg6000, som jeg nok vælger.
Af Carlsberg
arg det var sku en skam, ville ellers ha været fedt med lidt info omkring den ... for kan sku ikke finde ud af om man skal købe den.. nu når den ikke har full hd ...
Af penther
jeg ved samsung kører med forskellige nr i hver serie, hvor designet er forskelligt men indmaden ens, det afhængere af om det er i expert, elgiganten, fona eller total
Af Carlsberg
okay så det er faktisk den samme skærm men en andel model ydre hvis man køber den i fona i stedet for expert ...
Af Bavianen
nej, 416 er 50 hz 456 er 100 hz, samt div. andre ting

Men man kan jo få en a457 hos komplett.dk , er dog i tvivl om den kan fås med dasnk menu.
Af Vatslav
Bavianen skrev:Ja, var også ude og skulle se et ps50a416, men den elgigant jeg var i, var "kommet til", at købe a456 modelen hjem og sætte op, syntes det var ret meget øv...da den er bedre, så er det svært at få sig et kig på den rigtige skærm om det var taktisk ??? ved jeg ik´ men køber den ikke når jeg ikke har set den, men så en lg50pg6000, som jeg nok vælger.
Hvilken elgigant var det du var ude hos? Som havde sat den "forkerte" skærm op?
Af Bavianen
Vatslav skrev:
Bavianen skrev:Ja, var også ude og skulle se et ps50a416, men den elgigant jeg var i, var "kommet til", at købe a456 modelen hjem og sætte op, syntes det var ret meget øv...da den er bedre, så er det svært at få sig et kig på den rigtige skærm om det var taktisk ??? ved jeg ik´ men køber den ikke når jeg ikke har set den, men så en lg50pg6000, som jeg nok vælger.
Hvilken elgigant var det du var ude hos? Som havde sat den "forkerte" skærm op?
Kolding.

Men nu er en Lg50pg6000 købt, og ikke fortrudt et sekund.