Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Malene
Jeg står og skal til at købe et nyt tv, da min trofaste gamle kukkasse er begyndt at udsende høje knitrende lyde når det bli'r tændt :( Jeg tør ikke rigtig ha' det stående længere....

så jeg har været ude at kigge, og syntes egentlig ganske godt om LG 32LC52 da jeg så den, i forhold til andre tv i den prisklasse (ca. 5000). Så vidt jeg kan se er forskellen på LC52 og LC56 kun, at 56 har både analog og digital tuner?

Jeg har ikke kunnet finde noget sted hvor jeg har kunnet se LG5000 'live', så håbede på input fra andre, det har fået okay anmeldelser på nettet.

Er der nogen der kan anbefale det ene frem for det andet, og evt nogen der gi' gode råd om køb i Tyskland?

Håber ikke alle er på ferie og ikke har tid til at besvare indlæg, for det et liv uden tv er ikke rart at se frem til ;;) :p

Malene
Af Nick_S
9/10 Merlin butikker har LG5000 udstillet :) Så det burde ikke være et problem at finde et ;)
Af Malene
Tak for det 8) Har ikke været i Merlin, da den på strøget i århus er lukket for tiden... prøver at finde en anden Merlin

Malene