Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Law-st
Hey..
jeg skal finde et fladskærmsophæng til en 37'', omkring 30 kg (plasmaskærm).. Det skal være en arm, så det hænger ud fra væggen, da det skal placeres i et hjørne, men alligvel stå skråt.. Jeg synes dog disse er MEGET dyre, kan det virkelig passe?? Nogen der kan finde en sådan til en normal pris.. Her menes under 1000 kr
Af Law-st
ok, det koster omkring 1600 kr eller hvad?? Du virker til at have meget styr på ting omkring fjernsyn, handel osv., så jeg vil lige høre dig om du kan hjælpe mig med mit dilema.. Jeg skal købe Panasonic TH-37PX80, og har fundet denne side over forhandlere der sælger det billigere end forhandlere i Danmark.. Men jeg kender overhovedet ikke noget til nogen af disse forhandlere og har ikke erfaring med at bestille ting fra tyskland.. Her er siden over forhandlere http://www.idealo.de/preisvergleich/Off ... sonic.html ... Er der forskel på TH-37PX80 og TH-37PX80 E, hvis ja, hvilken? Hvad er bedst?

Jeg håber meget at få hjælp til dette, da jeg ikke rigtig kan få det købt før jeg er sikker på en forhandler..

På forhånd tak
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der er flere tråde der omhandler køb af varer fra Tyskland, men selve modellen skulle være identisk. Så længe den ikke har andre endelser end E, såsom B eller U, så virker tuneren herhjemme.

Problemet med køb i udlandet er garantien. Hvis TVet går i stykker, så skal du jo til Tyskland med det og så er de 900 kr. du sparede på indkøbet hurtigt forsvundet.
Af Law-st
Ja, men det er da mere end 900?? Hvor er det billigste sted i DK? Jeg mener bare om der er nogle af de tyske net-forhandlere der er fuskere og aldrig sender det tv?