Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jaydk
Skal have mig et nyt panel til sove værelset, det kan max være 37" pga fysiske begrænsninger.

Har selv kigget på :

Panasonic TH-37PX80E
Samsung LE37A656
Samsung LE37A558

Har ret svært ved at gennemskue hvad forskellen på de to samsung er, any help there ?

Men hva ville i investere i af de 3, eller er der nogle helt andre modeller i samme størrelse/prisklasse som jeg helt har overset ?
Af Jaelthas
Man kan vidst ikke være i tvivl om hvilket du skal vælge, når man kigger på ALLE de tråde der er om PX80'eren.
Af Jaelthas
Dog er det komplet umuligt at skrabe et PX80 op fra nettet nogen steder, andet end hvis du vil give 1000kr mere. Jeg satte en ordre ind hos Getmore i starten af denne månede, og nu har de lige sat ventetiden på til over 14 dage..
Af Jaydk
Jaelthas skrev:Dog er det komplet umuligt at skrabe et PX80 op fra nettet nogen steder, andet end hvis du vil give 1000kr mere. Jeg satte en ordre ind hos Getmore i starten af denne månede, og nu har de lige sat ventetiden på til over 14 dage..
1000kr oven i? nu har jeg set dem til flere forskelligt priser, men hva snakker du om af pris (inkl. de 1000kr) ?
Af Jaelthas
Jaydk skrev:
Jaelthas skrev:Dog er det komplet umuligt at skrabe et PX80 op fra nettet nogen steder, andet end hvis du vil give 1000kr mere. Jeg satte en ordre ind hos Getmore i starten af denne månede, og nu har de lige sat ventetiden på til over 14 dage..
1000kr oven i? nu har jeg set dem til flere forskelligt priser, men hva snakker du om af pris (inkl. de 1000kr) ?
Det jeg mener er at de steder hvor de er billigst er der lang leveringstid, og de steder der er dyrest "1000kr" kan du få den i morgen.

hifipriser.dk ^^
Af Jaydk
Jaelthas skrev:
Jaydk skrev:
Det jeg mener er at de steder hvor de er billigst er der lang leveringstid, og de steder der er dyrest "1000kr" kan du få den i morgen.

hifipriser.dk ^^
Arh, se, så har jeg også forstået det :)
Af Jaydk
Hva dælen er forskellen på E og "Ikke E" modellen af PX80
Af raketten
E modellen står (vistnok) for Europa. Når man kikker manualerne igennem på 42px80U og 42px80E er der faktisk en del forskel. F.eks på fjernbetjeningen, hvor E modellen kan styre andet panasonic udstyr. Det ser også ud til at der er forskellighed i indstillingerne i meneuerne. Og så har u modellen (vist) ikke DVB-T.
PX80E modellen er i pianolak. U modellen ??
Og nok en masse andet...
Her kan du finde ALLE panasonic manualer:
http://www.panasonic.co.uk/html/en_GB/2 ... ker_220239