Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Lorentzen
Hej alle sammen!

Som sagt i topic leder efter en 19 tommer gaming skærm.
Den må gerne være af nyere dato skal selvfølgelig have 2ms!
Budgetet har ingen betydning giver hvad det koster bare det er det bedste!
Gerne flere inputs!

Takker på forhånd!
Af Lorentzen
Kunne altså være lækkert med lidt hjælp den skal bruges til mere seriøs gaming og erstatte en crt så godt som det nu er muligt, og da den primært skal bruges til gaming nærmere bestemt Counter-Strike:Source så jeg gerne at den ikke er widescreen!

Men kom nu bare med nogle forslag og har i flere spørgsmål til mine behov er jeg også klar på at svare!

Takker på forhånd!
Af Lorentzen
Ja jeg kan sagtens få samme liste frem og har også ledt længe efter LG L1982U men gad ikke købe den brugt, er der en eller flere fra den liste du så specielt kan anbefale?
Og hvis det endelig skulle være hvilken 20" eller 22" ville du så anbefale når budgettet er ligegyldigt?
Understreger lige at den skal bruges til gaming på et højere plan og erstatte en crt så godt som muligt!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Så understreger jeg lige, at du skal indstille dig på at en fladskærm altid opdaterer ved 60 Hz, så allerede dér har du indgået et kompromis. Du kan ikke få skærmen til at opdatere sine pixels hurtigere, selvom du tvinger dit grafikkort til at smide eksempelvis 75 Hz mod skærmen.

I 22" genren er LG L227WT et godt bud eller den nye Samsung T220. De er begge anmeldt her på siden.
Af Lorentzen
Er godt klar over den max kører 60Hz har lavet lidt research på jeres side!
Men tak for de to bud på 22" er der andre bud?

Yakken:
Hvis du skulle vælge en af de 19" hvilken blev det så?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Sidst jeg havde en 19" var det en Samsung 193p+ med pva panel. Til spil ville jeg dog lede efter en brugt LG L1900 eller L1982u.