Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kasperdall
Hey...

Har ikke kunne finde nogle tråde angående mediabokse som f.eks. Tvix... En af mine venner har en Tvix M-6500 er jeg blev virkelig imponeret over kvaliteten og funktionerne af boksen...

mit spørgsmål lyder: kender i til nogle bedre eller billigere alternativer? og hvis du selv ejer en sådan box, hvor købte du den så?
kan ikke rigtigt finde et billigt sted :S

Link til Tvix M-6500 Tvix M6500
Af Nick_S
Maskinerne bliver livligt debateret på recordere.dk.

Popcorn Hour er en af de mere populære der kommer op i nærheden af TViX'en. Dog afspiller den ikke alle filer hele tiden. (Dvs ikke alle filer kan afspilles - selvom filtypen er understøttet). Risikoen for at have en god film jeg gerne vil se, men ikke kunne var ikke til at tage for mig.
Så herhjemme står der også en TViX :) Og er VÆLDIG tilfreds! Billedkvaliteten er forrygende :)
Kan klart anbefales!
Af kasperdall
Tak for det hurtige svar.

Jeg har også læst at Popcorn hour kunne have lidt problemer :)

hvilken model sidder du med derhjemme, og hvor købte du den fra? findes der en butik man kan købe dem i eller skal det ske via nettet?
Af Nick_S
Bruger selvsamme 6500 model som din kammerat også bruger :)

Jeg købte min fra komplett.dk men en af mine kammerater fik den vist lidt billigere end mig på cdon.com :)

Hvorfor vil du dog købe den i butik? Du har jo 14 dages fuld returret når du køber den på nettet :) Vældig smart ;-)

Har du spørgsmål til modellen må du bare fyre løs, så skal jeg se om jeg kan svare :)

/Nick