Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bobby88
Hej

Jeg har lige købt et Sony Bravia KDL 40W4000, og synes mine programmer ser lidt grumsede ud, mit signal er kabel tv, så jeg ved ikke om det bare ikke kan se bedre ud med det signal.

Men hvis der er andre der har et W4000, og måske vil skrive jeres opsætning op, ville det bare være super 8)

Hilsen Bobby
Brugeravatar
Af Tech2007
Desværre så ser kabel-TV grumset ud på LCD TV'er, og det er der ikke meget at gøre ved.

Men hvis du gerne vil opnå et bedre billede, når du ser kabel-TV på din Sony KDL-40W4000, så vil jeg anbefale dig noget Digital TV. :)
Af Nick_S
Ja tror umiddelbart også du er nødsaget til at investere i noget digitalt TV for at få et mærkbart bedre billede på en LCD skærm :) Du kan naturligvis til dels kalibrere dig ud af problemet men du når aldrig perfektion :)

Nu er du jo så heldig at have en model hvor du ikke skal have en settop box for at se digitalt tv, så det er bare ud og investere :)
Af moller
Jeg har et 40w4000 og har investeret i et cam modul og kort fra Yousee. Det koster 400kr/år ( kortet ), men giver også et synligt bedre billede.
Af chp!
Jeg har selv et 32w4000 og står i samme situation som dig, jeg fant dog en opsætning på nettet, som hjalp en del på problemet. Men det er nok en smagssag hvad man kan lide.

Billedfunktion: Biograf
Baggrundslys: 8
Kontrast: 72
Lys: 48
Farvemætning: 76
Farvetemperatur: Kølig
Skarphed: Min.
Støjreduktion: Auto
MPEG Støjreduktion: Fra