Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tohmahawk
Hej,

Jeg er ny og har forsøgt at finde noget info/test på Panasonic PZ800 serien. Jeg har fundet p&p radio og kan se hvad de skriver men det bliver jeg jo ikke nødvendigvis klogere af. Max pris er de 18000 PZ800 koster men er der andre der er bedre til samme pris? Med bedre mener jeg billede kvalit. Skærm skal bruges til film fra DVD, alm. tv kiggeri fra satelit/alm. antenne og HD materiale fra PC (indtil videre).
Af NoNameDesigndk
hvor mange tommer er du ude efter ?

tjek den her tråd hvis det er th-42pz800 (altså 42" modellen) du har kigget på.. jeg har lige fået to tilbud hjem på hvor billigt vi kan få fat i dem:
http://www.recordere.dk/forum/forum_pos ... 2539&TPN=2

men så mange penge, kunne Pioneers plasma, både sidste års, og dette års modeller..
Af tohmahawk
jeg er efter 42" men det skal helst være dk model pga. pixelgaranti osv.

og der findes ikke noget bedre til prisen?
Af NoNameDesigndk
jo pioneer 428XD tror jeg den hedder.. det er sidste års model så vidt jeg har forstået, men de har heller ikke lavet en 42" i år.. endnu.. den kan vist hentes hjem for 15.000 eller under.. krishav.co.uk skulle være et godt sted at handle.. netshop i England.. Og pioneers modeller er der vist ikke forskel på fra land til land..

man kan købe en forsikring til skærmen, hvis du købte parallelimporteret, og så er du faktisk lige så godt eller bedre dækket end hvis du købte en dk model.. securator.dk kunne være et godt bud..

Jeg købte min pz80 ved cinemagic, parallelimporteret osv. og jeg har ikke købt nogen forsikring, da jeg ikke mener det er nødvendigt.. pixelfejl er så sjældne, og hvis de skulle være der, så har cinemagic en rigtig god service.. og jeg har en forsikring her hjemme der dækker pludselige uheld m.m. altså hvis man taber den eller smadrer noget ind i den ved et uheld eller lign..