Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Champen669
Vær hilset alle Flatpanelsbrugere!

Jeg har et stykke tid været på udkig efter en ny skærm og endelig har jeg fundet en skærm der passer til mine behov og lidt til ;)

Dell 2709W!!!

MEN! Så støder jeg jo så selvfølgelig på et dårligt review, der siger den lider af input lag.

Jeg har selv en Dell 2407WFP, og har været godt tilfreds med den, men jeg mener da ikke jeg har opdaget noget inputlag? Hvorfor skulle de nyere generationer da være dårligere? :S

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har erfaringer med skærmen?

Skal jeg bare se bort fra den test eller skal jeg lure noget videre efter en skærm?

Regards,

Alexander Fosgrau
Brugeravatar
Af homer simpson
Jeg har nu været den lykkelige ejer af denne skærm i knap en uge og indtil videre er jeg godt tilfreds.
Jeg besluttede at købe den efter at have læst denne test: PRAD | Review Dell 2709W
Deres oplevelser af skærmen kan jeg stå 100% inden for og min største anke er skærmens fancy "knapper" til betjeningen.
Som du selv nævner og som også ovenstående test bekræfter, så har skærmen et relativt højt inputlag. Jeg prøvede selv at teste det inden jeg pakkede min gamle crt-skærm væk og inputlag'et var ganske rigtig på 47ms.

Mvh.
Svend
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Dell kvalitet svinger utroligt meget mht. firmware i skærmene. Af samme grund er det efterhånden et hyppigt fænomen at nye modeller har nogle nye skavanker, som egentlig ikke var til stede på den gamle model.

Du bør ikke se bort fra testen - det ER et reelt problem på både 2709WFP og 2408WFP.