Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JonasBB
Hej.. Jeg har længe gået og undersøgt forskellige muligheder for hvilket flat-tv jeg skal have. Jeg er blevet enig med mig selv om at et 37" tv vil være passende til mig, og prisen må helst ikke være over 7.000 kr. Om det skal være HD eller Full HD kommer ud på det samme, bare billedkvaliteten er i top.

Det skal bruges til:
TV (selvfølgelig)
PS3 (spil + blu-ray)
Computerconnection

Nogle der kan hjælpe mig med at finde et godt tv til mit forbrug? Gerne med egne erfaringer.
Af AcesUp
Dog hørt noget om at garanti forsvinder når man køber de billige steder online da det er parallel importerede produkter.

Jeg aner intet selv om det, kun hvad jeg har hørt.
Så tjek lige op på det inden du køber.

noget med at man kun får reklamations retten og ikke en garanti som hvis du køber dit tv hos en autoriseret dansk forhandler.
Af Juice?
du får ikke den helt store sikkerhed med 1 pixelfejls garanti osv. (ved ikke så meget om det)

men du har 14 dages fuld returret og 2 års reklamationsret, og herinde bliver der kun talt pænt om cinemagic så jeg tar "chancen" ;)
Af AcesUp
ok...
lød bare lige så farligt da jeg hørte det her for lidt siden...
jeg var selv lige igang med at bestille 42px80E herfra:

http://www.multimediaworld.dk/templates ... %2D42PX80E

kender du noget til dem??

og undskyld jeg stjæler tråden lidt.

Udfra hvad jeg har læst mig til ville jeg dog også hoppe på px80 som juice skriver:-)
Af JonasBB
Jeg har kun gode erfaringer med at købe it fra en online site, så det er absolut ingen hindring.