Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Stigart
Hej folks,

Man er stadig lidt i vildrede mht anskaffelse af en fladskærm og jeg synes ik lige jeg ku finde noget om dette tv herinde.

Tv'et lyder ganske habilt, men har desværre ik set det in-action, så ville lige høre om der var erfaringer at lære fra herinde?

Man ka spare helt VILDT meget ved at købe det gennem Cinemagic - http://www.cinemagic.dk/shop/sony-kdl-4 ... 3702p.html -
men jeg tænkte der måske var en grund til det var røget så langt ned i pris.

Kommentarer værdsættes... :)
Af Nick_S
Det er et udmærket mellemklasses TV.
Dog kan du hos lcdplanet.dk få det vel nok bedste mellemklasses tv, og faktisk til en bedre pris.

Panasonic PX80 i 42" :)

Læs evt anmeldelsen her på siden.

/Nick

PS. SKAL det være LCD syntes jeg at den sony du har fundet er et udmærket alternativ.
Af Stigart
Takker for svaret. :)

Ja, PX80eren er også det eneste andet tv jeg hælder til pga de flotte roser, men jeg var faktisk ikke specielt imponeret over billedkvaliteten da jeg fik en demo for nogle dage siden. Hverken tv-signal eller dvd var overbevisende. Ja, desværre ligger Blue-Ray et mindre stykke ude i fremtiden for mig, hvilket dette tv jo nok mestrer bedst i en demo. Det må jo være det anmeldelserne roser til skyerne ved dette tv.

Damn... jeg må vist lige se om jeg ka få en demo af PX80eren igen så.
Senest rettet af Stigart 30 jun 2008, 13:26, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej, det er nu ikke kun HD gengivelsen der lægges vægt på i anmeldelserne. Det er i høj grad hvordan skærmens signalbehandling klarer alle typer input. Det kan du også læse dig til i vores egen anmeldelse af TV'et.
Af Stigart
Det har jeg skam også gjort. Og tak for det i øvrigt. :)
Jeg bed nok bare mest mærke i billede-delen, da det jo er det grønskollinger som mig lægger vægt på først. :)