Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af fillefillefille
Hej,

... Og tillykke til alle mine med studenter.

Jeg fik af vide i går en af mange studentergaver fra mine forældre, som lød på at jeg skulle hverve mig et 32" fladskærms tv.

Nu er spørgsmålet til jer, hvilket skal jeg have? Der er frit valg på alle hylder og jeg har set på et Samsung?

De eneste krav der er, er at det skal være godt et og have en vejl. pris på omkring 3-4000.- kr. +/-.

Hvis i vil være så venlige at finde nogle steder hvor der kan købes fladskærms tv og/eller beskrive det i synes, vil jeg være blive glad!

VH
Af cannavaro
Tillykke Til Dig :)

Desværre får du ikke noget godt 32" Til 3-4000 Kr. Men du bør søge inde på hifipriser.dk, som kan give dig et meget bedre overblik over, hvordan dine muligheder ligger inden for dette prisleje.

Elgiganten.dk har også nogle gode tilbud på 32", blandt andet en Hitachi, som du bør kigge nærmere på. Men generelt set, bør du holde dig fra de helt ukendte mærker.
Af fillefillefille
Andromedia skrev:
fillefillefille skrev:Er den her god nok?

http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/ ... pti1).html
Ja, men så er du oppe i en pris hvor du kan få nogle af de bedste TV, feks Panasonic px80
Må nok indrømme jeg er lidt design bevidst og er lidt lun på et Samsung, men hvilket ville du vælge af et Samsung 32" for omkring 4-4.5k og ville et fra Fleggaard evt. være godt?