Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Som overskriften antyder, så kunne jeg egentlig godt tænke mig, at høre folks mening om, hvilken "allround" fladskærm i 10.000 kr. klassen I synes er bedst. Her tænker jeg mest på billedkvaliteten "overall", altså både med analog, digital og HD signal. Lyd og design er midre vigtige faktorer. Begrebet "allround" dækker over, at det ikke skal købes ind til noget specielt, som fx. Xbox/playstation eller blueray film - men ganske almindelig hverdagsbrug. (Dog måske med en lille overvægt af sportsudsendelser - som jeg har hørt spiller en rolle, da sportsprogrammer ofter fremkalder "spøgelseseffekten", da der er mange, meget hurtige bevægelser)

Jeg takker for evt. svar!

(Jeg har en lille anelse om, at Panasonic nok bliver nævnt!) ;o)
Af zyckelmaster
Jamen, hvorfor spørger du så ;) Du har jo givet svaret...
Af MHL
[quote="zyckelmaster"]Jamen, hvorfor spørger du så ;) Du har jo givet svaret...[/quote]

Jeg går ud fra, at du henviser til kommentaren om Panasonic? Men hvilken model er det? Der er vel også forskel på div. Panasonic modeller? ;)
Af zyckelmaster
Panasonic PX80 i 42" (alternativt 37", hvis du synes at 42" er for stort) kan fås mange steder (også hos seriøse forhandlere) til noget under 10K. Personligt synes jeg , at det er den bedste skærm overhovedet til prisen.

Du kan også få "storebror", PZ80, i 42" enkelte steder til lige under 10K (bl.a. Getmore og Geco), men de forhandlere har vist ikke det bedste ry.

Alle øvrige anbefalelsesværdige skærme fra Panasonic er over 10K...
Af TYBO
Hvem siger at Geco ikke har et godt ry ?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi har tidligere kørt tilbud sammen med Geco og de har også leveret flere af de TV vi har testet her på siden.
Af Bliss
En skam at geco ikke sælger til private mere, jeg har kun gode erfaringer med dem, god service og altid hurtigt svar
Af Gromit
Hvad...?! Sælger Geco.dk ikke til private mere...!? Hvad er grunden mon til det?

Købte mit PX70 hos dem. Ankom tre dage efter bestillingen. Geco kan ellers VARMT anbefales.

Ville ellers købe min næste fladskærm hos dem.