Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jacob_Bentzen
bendix skrev:Det der Samsung le40R71B
har jeg fundet til 2100 euro det er ca 15750kr. det er ved technikdirekt.de
http://www.technikdirekt.de/main/en/lcd ... eurorate=1
Ok det var da en del billigere end det jeg ellers skulle have givet for det :)
Tusind tak for hjælpen.
Så tror jeg næsten at jeg holder mig til det.
Brugeravatar
Af bendix
Lyder fornuftigt, jeg vil anbefale at du kontakter technikdirekt pr mail og spørger dem om (på engelsk) hvad det vil koste i fragt, hvad prisen bliver totalt med fragt? om de har tv på lager hvis ikke hvornår de så får det. Spørg om man skal betale dansk moms for varen(det kan være de har ændret det) og hvad det så bliver totalt.
Jeg vil meget gerne høre hvad de fortæller dig, så hold os updatede! :)
Husk selvfølgelig og sige du bor i Danmark osv.
Af Jacob_Bentzen
Jeg skrev til dem med det samme og allerede fået svar :)

De skrev dette

Hello,

The item # 873864 costs 2099 €; shipping is 80 €+ 5 % of the total order amount.

Our prices include German tax ; you don´t have to pay the Danish taxes.

Best regards,

your TECHNIKdirekt-Team

Så det må jeg da hellere få bestilt :)
Brugeravatar
Af bendix
Ja så bliver det hele nok i stil med 17000 tror jeg, men det er da også ca 6000 sparet i fohold til danske priser.
Besparelsen kan du bare sætte ind på min konto :p
Nej spøg til side, jeg håber at du får det bestilt så du snart kan se noget godt tv, havde de det på lager egentlig?
Af Jacob_Bentzen
bendix skrev:Ja så bliver det hele nok i stil med 17000 tror jeg, men det er da også ca 6000 sparet i fohold til danske priser.
Besparelsen kan du bare sætte ind på min konto :p
Nej spøg til side, jeg håber at du får det bestilt så du snart kan se noget godt tv, havde de det på lager egentlig?
Ja det kunne jeg jo gøre, eller bare bruge dem på noget andet ;)
Ja de svarede slet ikke på om det havde et på lager, men på deres hjemmeside står der "ready for shipping in 1-2 days" så vil næsten tro det.
Men skriver lige og spørg igen.
Håber det, for kan ikke vente for længe *GG*
Af Jacob_Bentzen
Ok jeg skrev igen og lidt efter fik jeg dette svar :)

Hello,

As this item is on stock you will probably have it by the mid / end of next week.

Best regards,

your TECHNIKdirekt-Team
Brugeravatar
Af bendix
Jeg kender ikke så meget til plasma, jeg har kun brugt Lcd så der kan jeg ikke hjælpe dig.
Men det du skal gøre op med dig selv er nok, hvilke tilslutnings muligheder skal det ha? Hvor store krav har du til billedkvalitet osv..
Brugeravatar
Af bendix
Det er også et godt tv jeg har fundet det til 5300 euro (ca 40000kr) plus fragt ved medianess.de et godt firma.
Af Jacob_Bentzen
Findes der egentlig et grafikkort der er forberedt HDTV??
Af Jacob_Bentzen
Hvad er den store forskel på et Pioneer PDP 506XDE til 35.999 kr. og et Pioneer PDP 505XDE til 49.988 kr.??
Altså ud over prisen ;)