Log ind med sociale netværk

22 feb 2006, 18:30

Det var en lidt mærkelig generelisering. Kan du ikke komme lidt nærmere med et produktnummer?

22 feb 2006, 21:25

Alfaview er bestemt ikke generelt bedre end Samsung og 61B modellen får de nok temmelig svært ved at hamle op med. Jeg kan ikke finde noget Alfaview TV jeg hellere vil have end et LE32M61B...

23 feb 2006, 19:21

Alfaview er bestemt ikke bedre end et 61B
Alfaview er et rigtig godt tv til prisen. Jeg har selv et 37" lcd som jeg gav 15 k for.
Prøv en gang at sammeligne den med en 37" samsung LE32M61B prismæssigt.
Alfaviews 32" kostede 10k da jeg købte mit.
Så er det jo ikke en helt fair sammenligning
Alfaview laver imo gode fjernsyn til prisen. Helt klart også grunden til at jeg købte mit, som jeg i øvrigt er meget glad for.

Alfaview er et rigtig godt tv til prisen. Jeg har selv et 37" lcd som jeg gav 15 k for.

Alfaview laver imo gode fjernsyn til prisen. Helt klart også grunden til at jeg købte mit, som jeg i øvrigt er meget glad for.
									  26 feb 2006, 14:13

Jamen det beviser vel også kun han's konklussion det er da klart at det er billigere end SAMSUNG men det er også meget dårligere i kvalitet man får hvad man betaler får desuden er det kun nogle få versioner der bruger LCD+ så det skal man også lige have med og panelerne er altså ikke ligeså gode sidst men ikke mindst så lyver de jo også direkte på deres hjemme side når de siger at de er 30% billigere end alle andre for så fatter jeg ikke hvorfor deres 50" plasma koster 8000kr mere end et der er noget bedre og som har pixelgaranti .... 
jeg stiller til hver en tid op med mit samsung imod et alfaview ..

27 feb 2006, 17:25

Jeg siger at Samsungen er bedre men også er en del dyrere.
Om det er meget dårligere, lidt dårligere eller midt imellem vil jeg ikke gå ind i. Det er en smagssag.
Jeg er glad for mit alfaview og syntes jeg har fået meget for pengene.

karoli skrev:Jamen det beviser vel også kun han's konklussion det er da klart at det er billigere end SAMSUNG men det er også meget dårligere i kvalitet man får hvad man betaler får desuden er det kun nogle få versioner der bruger LCD+ så det skal man også lige have med og panelerne er altså ikke ligeså gode sidst men ikke mindst så lyver de jo også direkte på deres hjemme side når de siger at de er 30% billigere end alle andre for så fatter jeg ikke hvorfor deres 50" plasma koster 8000kr mere end et der er noget bedre og som har pixelgaranti ....Hvad er det du prøver at fortælle mig ?
Jeg siger at Samsungen er bedre men også er en del dyrere.
Om det er meget dårligere, lidt dårligere eller midt imellem vil jeg ikke gå ind i. Det er en smagssag.
Jeg er glad for mit alfaview og syntes jeg har fået meget for pengene.
									  28 feb 2006, 17:06

kirneh skrev:Alfaview er bestemt ikke bedre end et 6
Hej.
Har også kig på alfaview, men er blevet nervøs over al den dårlige omtale. Kan du huske hvornår 32" kostede 10k ?? Er på tilbud nu til 11500. Lidt underligt synes jeg.
Mvh Kim
									  16 mar 2006, 20:28

AlfaView bruger ældre generation paneler end Samsung/Sony gør. Alfaview kommer til kort i alle henseender sammenlignet med en Samsung LE-32M61BX. Uanset hvad man måler med (også sund fornuft).
Problemet med alfaview er at de bruger samme salgsparametre som f.eks. medion gør. Der remser op med an masse højtydende specifikationer, men glemmer at tingene skal passe sammen for at yde et billede der er godt.
Alfaview er et komponent sammensat TV, hvorimod Samsung er en gennemtestet enhed.

Problemet med alfaview er at de bruger samme salgsparametre som f.eks. medion gør. Der remser op med an masse højtydende specifikationer, men glemmer at tingene skal passe sammen for at yde et billede der er godt.
Alfaview er et komponent sammensat TV, hvorimod Samsung er en gennemtestet enhed.
									  16 mar 2006, 22:54

jeg købte i december et alfa view 42" lcd som jeg var meget utilfreds med da panelet rent udsagt var noget lort! jeg prøvede med en selector boks til og hudtoningen lignede det rene bræk. selv da jeg satte en dvd film på var det ik engang bedre end det analoge tv signal på mit 14 år gamle sony crt! og forresten så var der 2 pixelfejl på hvoraf den ene var placeret lige i midten af skærmen   jeg returnerede den dagen efter og fik mine penge tilbage og besluttede mig for at jeg aldrig nogensinde ville nærme mig alfa views butikker fremover.
  jeg returnerede den dagen efter og fik mine penge tilbage og besluttede mig for at jeg aldrig nogensinde ville nærme mig alfa views butikker fremover.
1 måned efter overvejede jeg at købe pioneer pdp-436xde plasma den var for dyr så jeg kom frem til en samsung le-40m61b lcd som jeg er meget tilfreds med.der var dog 2 pixelfejl på skærmen men jeg fik den byttet til en ny og nu står billedet superskarpt med en selector boks og dvd film er bare ren nydelse kan helt klart anbefale samsungs lcd.
 kan helt klart anbefale samsungs lcd.
den er godt nok dyre men du får også meget mere for pengene i forhold til alfa view skod. de lyver for vildt de der alfa view folk, de påstod først at det var samsung panel de brugte og bagefter sagde de at deres panel var BEDRE end samsung øh det er også derfor du får et grynet/kornet billede der er til at brække sig over
  øh det er også derfor du får et grynet/kornet billede der er til at brække sig over  

DONT BUY ALFA VIEW!

jeg returnerede den dagen efter og fik mine penge tilbage og besluttede mig for at jeg aldrig nogensinde ville nærme mig alfa views butikker fremover.
  jeg returnerede den dagen efter og fik mine penge tilbage og besluttede mig for at jeg aldrig nogensinde ville nærme mig alfa views butikker fremover.1 måned efter overvejede jeg at købe pioneer pdp-436xde plasma den var for dyr så jeg kom frem til en samsung le-40m61b lcd som jeg er meget tilfreds med.der var dog 2 pixelfejl på skærmen men jeg fik den byttet til en ny og nu står billedet superskarpt med en selector boks og dvd film er bare ren nydelse
 kan helt klart anbefale samsungs lcd.
 kan helt klart anbefale samsungs lcd.den er godt nok dyre men du får også meget mere for pengene i forhold til alfa view skod. de lyver for vildt de der alfa view folk, de påstod først at det var samsung panel de brugte og bagefter sagde de at deres panel var BEDRE end samsung
 øh det er også derfor du får et grynet/kornet billede der er til at brække sig over
 DONT BUY ALFA VIEW!
					Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto