Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jonashansen
Hej.

Jeg har kigget lidt på det her kabel til 429kr.
Home Cinema HDMI Kabel (Type A, 19 plug) 5 meter
vil høre om i synes det er et godt kabel eller der er andre til ca. samme pris der er at foretrække

Er der nogen der kan anbefale et billigt vægophæng
(helst ikke over 400kr)

Lige til sidt et bud på et godt antennekabel
Senest rettet af jonashansen 19 jun 2008, 20:06, rettet i alt 1 gang.
Af GodmotherTycoon
Køb for guds skyld det billigste du kan finde. Med et digitalt signal er der ingen forskel overhovedet i kvalitet, enten er der signal eller også er der ikke.

Et 5 meters koster 89kr i harald nyborg, 159kr for et på 10 meter (kan sikkert fås billigere andre steder).

HVIS kablet skulle gå i stykker (og spørg dig selv, hvor sandsynligt er det? Måske hvis du hiver det ind og ud 38 gange om dagen i et par år, men hvem siger ikke det dyre også ville gå i stykker?) kunne du købe 2 og stadig have 250kr til gode.

Det er slangeolie, og det er den komponent der har den højeste avance by far. Kun for at snyde folk der skal have et HDMI kabel og ikke ved bedre.

EDIT: Og med hensyn til vægophæng er det samme historie som HDMI kablet. Det er en metalplade, nogen skruer, that's it. Spørg dig selv om der er nogen grund til at det skal koste mere end et par hundrede kroner.

Jeg tror faktisk også harald nyborg har nogen billige ophæng (nej, jeg arbejder ikke for harald nyborg, regnede bare med de var billige)