Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Stagis
Nogle af jer, som har fået noget tracking nummer fra UPS? Og ved hvordan det fungerer, hvis man ikke er hjemme, når de kommer forbi med TV'et?

Mvh.
Stagis
Af dikalup
UPS smider som regel en seddel i postkassen hvorefter du skal ringe til dem og aftale nærmere :)

Har du fået noget af vide om leveringsdato? Jeg har fået en bekræftelse men ingen leveringsdato eller lign.
Af Stagis
Bor i en opgang, med lås på døren, men nu må vi se hvad der sker... Har fået både ordrebekræftelse og faktura, så det kommer nok ;-)
Af penther
min gik igennem kl 1328 men har ikke hørt noget endnu :( min mors var kl 1325 men på fakturaen står der bare 0 kr og med fragt blev det 160kr... :( lidt mystisk navne osv var rigtige nok, men må give yakken ret i det virker ret mystisk har snakkede med dem derinde, og de pastår at folk prøvede at lægge 300 bestillinger i sekundet, godt nok var der flere lande med, men der har vel ikke været nogen der vidste det der.
fik afvide jeg skulle prøve at ringe til dem i morgen, nå de havde soteret dem fra som havde bestilt 10 til dem selv :( man kan da håbe
Af Peak A Boo
Jeg har nu modtaget mit TV - det var hurtig levering, må man sige. :)
Af trezno
Og jeg har ikke en gang fået min ordrebekræftelse endnu !:(
Af Stagis
Har også lige modtaget mit nu... :-)
Af dikalup
Fik i nogle oplysninger om hvornår i ville modtage det, på forhånd?

Jeg har modtaget PDF bekræftelsen, men der står bare det bliver fremsendt hurtigst muligt.
Af ml20
Willum89 som kom igennem 13.23 modtog PDF samme dag.

Min ordre gik igennem 13.25 og jeg har lige modtaget følgende mail:
Kode: Vælg alt
Kære kunde

Tak for din interesse i vores Tv kampage Zview 32”

I forbindelse med kampagnen har vi oplevet en helt ekstraordinær interesse med over 165.000 besøgende på vores hjemmeside, denne dag.
Det overvældende besøgsantal på vores hjemmesider skabte dog - på trods af øget serverkapacitet og øget båndbredde - desværre ventetider på vores webserver. Det beklager vi meget.

Vi har nu gennemgået alle ordrer og må desværre fortælle, at du ikke er en af de heldige, som var blandt de første 800 kunder, til at lægge en ordre ind, og du vil derfor ikke modtage en endelig ordrebekræftelse fra os.

Vi beklager endnu en gang og vil naturligvis tage erfaringerne til os med henblik på fremtidige kampagner.

Med venlig hilsen
Zepto
Af trezno
Jeg kom igennem 13.21 i følge bestillingen, så bliver det jo spændende om jeg så er blandt de heldige. Jeg har nemlig heller ikke modtaget noget endnu!

Edit: De har registreret min ordre i et forkert navn og email. Så nu venter jeg spændt på om jeg har betalt for en andens fladskærm, for de har nemlig hævet pengene! !:(
Af una
trezno skrev:Jeg kom igennem 13.21 i følge bestillingen, så bliver det jo spændende om jeg så er blandt de heldige. Jeg har nemlig heller ikke modtaget noget endnu!

Edit: De har registreret min ordre i et forkert navn og email. Så nu venter jeg spændt på om jeg har betalt for en andens fladskærm, for de har nemlig hævet pengene! !:(
Samme tidspunkt, samme ting der er sket. Ingen mail men pengene er trukket. Har lige snakket med Martin i deres salg som sagde at jeg skulle sende en mail til dem med min info og så ville de se på det. Hvad det så rent faktisk betyder ved jeg ikke.

Edit: lige fået svar. De ville vende tilbage i morgen sidst på dagen. Ingen information om hvad de rent faktisk vil gøre.
Af trezno
una skrev: Samme tidspunkt, samme ting der er sket. Ingen mail men pengene er trukket. Har lige snakket med Martin i deres salg som sagde at jeg skulle sende en mail til dem med min info og så ville de se på det. Hvad det så rent faktisk betyder ved jeg ikke.

Edit: lige fået svar. De ville vende tilbage i morgen sidst på dagen. Ingen information om hvad de rent faktisk vil gøre.
De har vist sit at se til i dag... Jeg snakkede også med Martin, og han sagt at jeg vil modtage et fjernsyn. De skulle sende min bekræftelse snarest, med info om levering osv.
Jeg vil nu se det før jeg tror det...
Af una
trezno skrev: De har vist sit at se til i dag... Jeg snakkede også med Martin, og han sagt at jeg vil modtage et fjernsyn. De skulle sende min bekræftelse snarest, med info om levering osv.
Jeg vil nu se det før jeg tror det...
Haha, samme person, 2 forskellige svar. Nåja, så længe de selv har styr på det..

Krydser fingre for at jeg får et TV efter i morgen så, og held og lykke til dig :)
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15