Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ml20
Første gang de solgte deres 32" til 2500 tøvede jeg i over 30 min med at bestille, deres website kørte dengang uden problemer. Jeg regnede med det var et vedvarende tilbud, men de blev nok overrasket over der blev solgt 1200stk. på en time og lukkede dermed tilbuddet.

Jeg kender 2 som bestilte den dag, den ene med det samme som modtog et 32" Zview LCD TV.
Den anden jeg kender bestilte først efter de lukkede tilbuddet, men han havde en session åben med tilbuds prisen og kunne stadig bestille.
Dog modtog han et Zepto Pantheon 32" LCD TV. Det er deres nye noget pænere design. Snyd ikke ;o)

Denne gang gik jeg så selv hårdt efter at købe et, men som mange andre gik min ordre først igennem kl. 13.20 ca. og jeg har ikke modtaget en PDF.

Jeg opfordre alle som evt. ikke modtager en pdf indenfor de næsten par dage at klage, og hvis de nægter at sende et TV, så synes jeg vi skal kræve et Pantheon 32". For det sendte de jo åbenbart til de sidste ordre første gang de havde tilbuddet. Har de ikke flere Zview, så bare host op med Pantheon tak ;o)

Hvis vi er nok som ikke modtager en pdf på vores bestilling, så skal vi bare stå sammen. De går vel ikke konkurs ved at levere til dem der bestilte sent. Vil tro de laver samme stunt senere alligevel.
Af trezno
De har jo endnu til onsdag til at fremsende den ordrebekræftelse. Så jeg regner da med jeg har købt mig et fjernsyn.
Af ml20
Update: Har I samarbejde med newz dk gjort dem opmærksomme på problemet, så Zepto er allerede igang med at rette fejlen.
Det er godt de har styr på sikkerheden...

Her er bare et eksemple på en ordre man kan finde frem til:
http://www.zepto.dk/Checkout/Orderconfi ... id=6230593

I skal bare ændre på shoppingcartid tallet, så kan man se samtlige ordre.

Nogen som er hub på at tælle hvor mange salg af tv'et de har registreret?
hehe ;o)

Dog er flere af id'er uden adresse og betaling.
Senest rettet af ml20 17 jun 2008, 14:55, rettet i alt 1 gang.
Af NoNameDesigndk
øh det ser da ikke særligt sikkert ud, hvis man gerne vil have private oplysninger som adresse og mail hemmeligholdt.. :S
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det må siges at være ret katastrofalt.
Af Willum89
Damm. Så skete det umulige. Jeg har nu fået ordrebekræftelse fra både Computersalg.dk samt Zepto.dk.

Jeg regnede slet ikke med at få nogen, men nu får jeg lige pludselig 2 stk.

Skal dog kun bruge det ene, men kender en som vil overtage det andet.

Jeg plejer ellers aldrig at være så heldig.
Af ml20
Willum89 skrev:Damm. Så skete det umulige. Jeg har nu fået ordrebekræftelse fra både Computersalg.dk samt Zepto.dk.

Jeg regnede slet ikke med at få nogen, men nu får jeg lige pludselig 2 stk.

Skal dog kun bruge det ene, men kender en som vil overtage det andet.

Jeg plejer ellers aldrig at være så heldig.
Hej Willum89

Hvornår modtog du disse mails?
Af Willum89
Modtog den fra Zepto i går klokken ca. 15.30.

Den fra Computersalg.dk modtog jeg for en lille time siden. Altså omkring 11.30.
Af ml20
Willum89 skrev:Modtog den fra Zepto i går klokken ca. 15.30.

Den fra Computersalg.dk modtog jeg for en lille time siden. Altså omkring 11.30.
Hej igen

Min transaktion gik igennem kl.
16-06-2008 13:25:10

Hvornår gik din igennem?
Af ml20
Damn det er tæt på hinanden, nu må vi se hvad der sker.

Jeg har sendt en mail til dem tidligere idag..
Af Willum89
Du kan ellers prøve at ringe til dem. De har en virkelig god support derinde.
Af ml20
Ok, tak for tippet.

Jeg kan dog se jeg også har været blandt de heldige på Computersalg, har netop også modtaget pakkenummer og faktura ;o)

Nu må vi se om jeg er lige så heldig som dig og modtage en fra Zepto også.

hehe!
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15