Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af insideout
dikalup skrev:Er der flere der har modtaget en bekræftelse?
Jeg har endnu ikke modtaget noget.
Hvis din ordre er gået ind efter kl. 13:15 tror jeg ikke du skal regne med nogen pdf, dette var hvad jeg fik at vide da jeg ringede ind til dem. Min tid er nemlig kl. 13:34 øvøv :p men min tak for ordre var slet ikke til mig men til en helt anden som bor i Ølsted *GG*. Måske jeg skulle gå til EB med dette for det er vel et mega brud på persondata loven hehe. Zepto har bedt mig om at skrive til dem med et skærmdump hvilket de har fået såååå nu må vi se.
Af Stagis
dikalup skrev:Er der flere der har modtaget en bekræftelse?
Jeg har endnu ikke modtaget noget.
Min kammerat har heller ikke modtaget hans endnu... Håber sandelig den kommer!
Af Peak A Boo
Jeg klukker voldsomt i mit skæg over, at min betaling gik igennem kl. 13.14 8)
Af trezno
hmm jeg fik først hul igennem 13.21, men jeg krydser stadig fingre :o
Af una
Samme her.. 13:21 og ingen pdf endnu.
Af insideout
Peak A Boo skrev:Jeg klukker voldsomt i mit skæg over, at min betaling gik igennem kl. 13.14 8)
:D :D :D :D :D
Af Willum89
Jeg har siddet på Zeptos hjemmeside lige siden klokken halv 10 eller sådan noget. Alt kørte fint og i et højt tempo indtil ca. 5 min i 10. Der gik det helt galt.

Jeg havde så hørt om computersalg.dk' lignende tilbud, og forsøgte så også her. Her gik handlen i gennem 12.27. De skriver på deres hjemmeside at det sidste tv røg i kurven 12.06. Så jeg er usikker på om jeg får det, for jeg er sikker på at jeg havde lagt det i kurven der, men inden jeg var færdig med handlen blev klokken altså 12.27. Deres side var meget langsom i dette tidsrum.

Men ville så lige prøve Zepto igen, og til min store overraskelse så lykkedes det mig at slippe i gennem 13.25. 2 timer senere lå der så den berømte pdf-fil og ventede dermed er jeg sikker på at få mindst 1 tv. Det skulle blive sendt på mandag. Så det bliver en lang uge, som jeg skal vente på at få mit gamle billedrørs-tv udskiftet.

Med hensyn til computersalg så afventer jeg fortsat en ordrebekræftelse/afvisning. Jeg har kontaktet dem, men de kunne ikke sige noget.
Af penther
jeg undre mig også lidt over 800 stk kan blive væk på så kort tid, godt nok sagde de det også var for resten af europa men stadig. fik en ordre igennem med mit navn og det hele, godt nok lidt høj fragt, men har ikke modtaget nogen pdf eller noget endnu, så tro ikke lige det kommer. min kammerat fik også en igennem med navn og det hele men denne gang stod tvet til 0 kr men i alt med fragt blev det 160 kr :(
Af Willum89
Til alle jer som ikke har modtaget PDF, så vær rolig. Der står på deres hjemmeside at der kan gå op til 2 dage inden alle ordrer er ekspederet.
Af dikalup
Willum -> Det var besynderligt - Min ordre gik igennem 13.23 eller 13.24 og jeg har ingen PDF set.
Af jimmydlb
Jeg er ligeledes en af dem, der sad og kæmpede med Zeptos hjemmeside fra kl. 10 af. Flere gange kom jeg ind til "Til kassen" men derfor var det mig komplet umuligt at komme videre.

Fandme surt at trykke F5 i tre timer for derefter at få plantet UDSOLGT lige i hovedet.
Af qstR
jimmydlb skrev:Jeg er ligeledes en af dem, der sad og kæmpede med Zeptos hjemmeside fra kl. 10 af. Flere gange kom jeg ind til "Til kassen" men derfor var det mig komplet umuligt at komme videre.

Fandme surt at trykke F5 i tre timer for derefter at få plantet UDSOLGT lige i hovedet.
Ja, det sucks sgu!
Af Helskov
Det lykkedes mig at få et TV via deres hjemmeside.
Og jeg har skam også modtaget PDF bekræftigelse. :)
Men ingen anmeldelse da det er købt til søster.

Kan se nogle her skriver at et screendump ved bestilling er nok.
Det betvivler jeg meget stærkt, da man højt og tydeligt på forsiden af deres hjemmeside, får at vide at bestllingen er først gået igennem ved modtagelse af PDF.

Ingen PDF. Ingen TV. Intet at gøre.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 15