Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af qstR
dikalup, jeg synes du har helt ret.. de første 3½ time var det totalt belastet - kunne hverken komme frem eller tilbage. Og nu er siden bare- WUPTI -super hurtig! Hold op det kan irritere mig.. Især når man har kæmpet i så lang tid :s
Af Peak A Boo
qstR skrev:dikalup, jeg synes du har helt ret.. de første 3½ time var det totalt belastet - kunne hverken komme frem eller tilbage. Og nu er siden bare- WUPTI -super hurtig! Hold op det kan irritere mig.. Især når man har kæmpet i så lang tid :s
Fik du ingen? :((
Af gullip
Helt enig. Det er ikke ligefrem den bedste måde at markedsføre sig selv på, hvis man vil have succes med kø-tilbud, hvis man vil have tilfredse kunder. Det er jo ikke ligefrem tilfredsstillende.
Af dikalup
Peak -> Det ved jeg ikke endnu - Jeg har ikke modtaget nogen PDF bekræftigelse - Har du?

Jeg fik dog en ordrebekræftelse frem på skærmen og den er juridisk bindene - Så hvis de forsøger at slippe uden om fordi de ikke har sendt en PDF bekræftigelse så går jeg bare videre med sagen :)
Af Peak A Boo
dikalup skrev:Peak -> Det ved jeg ikke endnu - Jeg har ikke modtaget nogen PDF bekræftigelse - Har du?

Jeg fik dog en ordrebekræftelse frem på skærmen og den er juridisk bindene - Så hvis de forsøger at slippe uden om fordi de ikke har sendt en PDF bekræftigelse så går jeg bare videre med sagen :)
Jeg skal med glæde tage del i dette. Velkommen på forsiden. :D
Af gullip
[quote="dikalup"]Peak -> Det ved jeg ikke endnu - Jeg har ikke modtaget nogen PDF bekræftigelse - Har du?

Jeg fik dog en ordrebekræftelse frem på skærmen og den er juridisk bindene - Så hvis de forsøger at slippe uden om fordi de ikke har sendt en PDF bekræftigelse så går jeg bare videre med sagen :)[/quote]

Hvordan kan man være sikker på den er bindende?
Af dikalup
Gul -> Det er ganske enkelt loven der bestemmer dette.

Ligesom fx. at når et tilbud først er fremsat og modtaget af en mulig kunde, så er dette tilbud juridisk bindene.

Ligeledes er det heller ikke lovligt at lave en dankort transaktion på et givent beløb hvis ordren ikke er gennemført - Her snakker jeg ikke om at man først må hæve pengene når varen afsendes, men at det ikke er tilladt at starte en transaktion hvis ikke der er tale om det korrekte beløb på en fuldført ordre.
Og i mit tilfælde er dette allerede sket da jeg betalte med dankort.

En PDF udgave af ordrebekræftelsen gør det ikke mere juridisk gældene end den man allerede har fået frem på skærmen. Eneste måde hvorpå Zepto lovligt kan fremsætte et krav om at ordren først er gyldig ved modtagelse af en PDF ville være ved at der ikke fremkom en ordrebekræftigelse efter bestillingen og at man ikke foretog en dankort-transaktion, men at man først foretog disse ting efter at have fremsendt en bekræftigelse til folk.
Af qstR
Peak A Boo skrev:
qstR skrev:dikalup, jeg synes du har helt ret.. de første 3½ time var det totalt belastet - kunne hverken komme frem eller tilbage. Og nu er siden bare- WUPTI -super hurtig! Hold op det kan irritere mig.. Især når man har kæmpet i så lang tid :s
NEJ, det gjorde jeg nemlig ikke?! :( Det kan virkelig ikke passe, men den VILLE bare ikke igennem :(
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
dikalup skrev:Jeg betviler ikke om de har haft 800 til salg, men det er YDERST besynderligt at man fra det ene sekund har så mange hits at serverne konstant går ned og sekundet efter så flyver det afsted som om 10.000 mennesker i samme sekund beslutter sig for at stoppe med at gå ind på siden... Efter et stort load på et website som skyldes en given begivenhed(i dette tilfælde et kø tilbud) så stopper trafikken ikke så hurtigt på et site - Det bliver gradvist bedre for til sidst at være tilbage til det normale stadie. Her var der ingen forskel - Det eneste sekund komplet død og det næste totalt normal hastighed.

Det er yderst suspekt synes jeg.
Du har ret. Det er lidt mærkeligt at siden går fra at være 100% ubrugelig til slet ingen belastning at have. Det kan dog være at folk har siddet og trykket F5 i en uendelighed og herefter har forladt siden idet tilbuddet forsvandt.
Af Peak A Boo
qstR skrev:
Peak A Boo skrev:
NEJ, det gjorde jeg nemlig ikke?! :( Det kan virkelig ikke passe, men den VILLE bare ikke igennem :(
Det er godt nok surt! Jeg føler med dig. :((
Af gullip
[quote="dikalup"]Gul -> Det er ganske enkelt loven der bestemmer dette.
[/quote]

Okay lyder godt, for har nemlig også screenshot af ordrebekræftelsen, men kunne godt være du havde en reference til det i form af en af paragraf nr. x =)
Af insideout
dikalup skrev:Peak -> Det ved jeg ikke endnu - Jeg har ikke modtaget nogen PDF bekræftigelse - Har du?

Kommer til at koste dig flere penge at gå den vej end dit manglende tv er vær *GG*. En handel er da aldrig hjemme før du har fået en bekræftigelse på din order, og det du ser sidst på ordre forløbet er ikke andet end DIN ordre til zepto.
Senest rettet af insideout 16 jun 2008, 14:40, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
@gullip:... fjerner du ikke lige hakket i "Ingen BBKoder i dette indlæg" når du benytter quotes? ;)
Af gullip
yakken skrev:@gullip:... fjerner du ikke lige hakket i "Ingen BBKoder i dette indlæg" når du benytter quotes? ;)
Sådan? Hvad betyder det? :P
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 15