Log ind med sociale netværk
16 jun 2008, 13:34
NoNameDesigndk skrev:så er spørgsmålet jo bare om I fik enJep tror jeg ikke I skal regne med for de var udsolgt for 20 minutter siden og ingen bekræftigelse ingen tv. Jeg fik min ordre igennem men sikkert for sent og på Ordre info siden (tak for din ordre) er der ikke jeg der står men en anden ...... amatører.der står udsolgt nu..
16 jun 2008, 13:35
Ingen ordrebekrætrelse i PDF men fik en på skærmen som jeg har printet.
Er faktisk slet ikke sikker på de kan stille krav om at det skal være via PDF - Når man først har fået en bekræftelse på skærmen med ordre detaljerne og informationer om ens transaktion så er den juridisk bindene.
Er faktisk slet ikke sikker på de kan stille krav om at det skal være via PDF - Når man først har fået en bekræftelse på skærmen med ordre detaljerne og informationer om ens transaktion så er den juridisk bindene.
16 jun 2008, 13:36
Jeg har stået/ligget i kø foran Fields siden kl. 5 i morges, og er kun lige kommet afsted med mit fjernsyn fra butikken kl. 13!! Ude i butikken havde de været så geniale at ekspedere kunder via deres udmærkede system på hjemmesiden - Som i jo så ved er gået ret meget ned. Så det tog ca. 15min at ekspedere én kunde. Trist når man er nr. 56 i køen.
Og så lige en lidt offtopic historie: Der var nogle gutter der havde sovet i telt foran fields, og ham der lå allerførst sov over sig
En Zepto medarbejder forbarmede sig dog over staklen, så han fik nr. 100 - Bagerst i køen
Fjernsynet er nu kommet op og køre, og det ser godt nok lækkert ud
Og så lige en lidt offtopic historie: Der var nogle gutter der havde sovet i telt foran fields, og ham der lå allerførst sov over sig
En Zepto medarbejder forbarmede sig dog over staklen, så han fik nr. 100 - Bagerst i køen
16 jun 2008, 13:40
sct_nicolaus skrev:Jeg har stået/ligget i kø foran Fields siden kl. 5 i morges, og er kun lige kommet afsted med mit fjernsyn fra butikken kl. 13!! Ude i butikken havde de været så geniale at ekspedere kunder via deres udmærkede system på hjemmesiden - Som i jo så ved er gået ret meget ned. Så det tog ca. 15min at ekspedere én kunde. Trist når man er nr. 56 i køen.Jeg går ud fra at de var flinke nok til at dele numre ud på forhånd, så man vidste om man kunne nå at få ét? Det ville have sparet en del tid for de der stod bagerst...
Og så lige en lidt offtopic historie: Der var nogle gutter der havde sovet i telt foran fields, og ham der lå allerførst sov over sig![]()
En Zepto medarbejder forbarmede sig dog over staklen, så han fik nr. 100 - Bagerst i køen![]()
16 jun 2008, 13:40
Jeg betviler ikke om de har haft 800 til salg, men det er YDERST besynderligt at man fra det ene sekund har så mange hits at serverne konstant går ned og sekundet efter så flyver det afsted som om 10.000 mennesker i samme sekund beslutter sig for at stoppe med at gå ind på siden... Efter et stort load på et website som skyldes en given begivenhed(i dette tilfælde et kø tilbud) så stopper trafikken ikke så hurtigt på et site - Det bliver gradvist bedre for til sidst at være tilbage til det normale stadie. Her var der ingen forskel - Det eneste sekund komplet død og det næste totalt normal hastighed.
Det er yderst suspekt synes jeg.
Det er yderst suspekt synes jeg.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto