Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Stagis
Peak A Boo skrev:Jeg kan - efter gentagende gange - kun komme til der hvor man kan konfigurere ens køb. Uanset om jeg trykke "forsæt" eller "Best Buy" - for at få vægbeslag med - så timer den bare out.
Prøv at drop vægbeslaget, og klik se konfiguration, og så videre...
Af Peak A Boo
Det prøver jeg. Nu vil jeg bare have skidtet i hus.
Af Stagis
Peak A Boo skrev:Det prøver jeg. Nu vil jeg bare have skidtet i hus.
Hjalp det?
Af Peak A Boo
Jeg kan ikke engang komme igennem til dét, lige nu. :((
Af qstR
Her 2 timer efter åbningen er jeg stadigvæk totalt stucked.. og kæft hvor er det egentligt skod :)
Af Stagis
Jeg er ved at bestille en til en kammerat, men kun komme ind på siden, hvor man konfigurerer tv'et, prøver jeg at ligge den i kurven, får jeg time out... Men det ville vel også være unfair, hvis jeg kom igennem to gange...
Af Peak A Boo
Jeg ville blive en kende bitter, hvis du formår at komme igennem 2 gange. Har du fået den PDF-bekræftelse de annoncerer med bekræfter købet?
Af Peak A Boo
Til folk som er interesserede, så har ComputerSalg også 40 stk. Der har jeg formået at få bestilt en nu. Eller, har lige trykket for at betale. :D
Af Esben T
Peak A Boo skrev:Til folk som er interesserede, så har ComputerSalg også 40 stk. Der har jeg formået at få bestilt en nu. Eller, har lige trykket for at betale. :D
Skærmen er udsolgt!! - Det tog under 5 minutter at sælge de 40 stk. vi havde på lager.

:(
Af insideout
Esben T skrev:Til folk som er interesserede, så har [URL=http://co
Skærmen er udsolgt!! - Det tog under 5 minutter at sælge de 40 stk. vi havde på lager.

:(
Tak for info :p
Af Peak A Boo
Hvis man formår at få en smidt i kurven, og er kommet så langt som at skal indtaste tlf., osv., har man så sikret sig en?
Af Stagis
Peak A Boo skrev:Hvis man formår at få en smidt i kurven, og er kommet så langt som at skal indtaste tlf., osv., har man så sikret sig en?
Pas... Havde min i kurven flere gange, inden ordren gik igennem.. Men du er da kommet lidt længere ;-)
Af Peak A Boo
Nå, jeg nåede åbenbart ikke at få en i hus hos ComputerSalg. Ydermere, så kan man stadig ikke komme igennem til Zepto - suk!
Af dikalup
Nej men hvis du nu undlod at have tre browsere med 10 tabs i hver så kunne det være både du og vi andre kunne komme ind.

Jo mere du og andre laver det nummer, jo flere request ligger der i kø på deres webserver og jo mere umuligt er det for alle at komme igennem.

3 browsere med 10 tabs øger IKKE dine muligheder for at komme igennem!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 15