Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dennis nielsen
jeg overvejer om jeg skal smide lidt penge efter deres 32" til 2500..

jeg har ik den vilde forstand på de mange specifikationer, og da jeg er fra jylland, og da netop dette tv handles over nettet og i forretninger i kbh, har jeg ik mulighed for selv at se billedet..

er det noget nogle herinde kan anbefale..?

lige et sidste spørgsmål, fik fortalt der herinde var eller er en sektion, hvor man kan se hvillke anbefalinger siden giver, indenfor forskellige prisklasser.. dyr-mellem-billig.. findes den sektion stadig.?

mvh dennis
Af NoNameDesigndk
dennis nielsen skrev:jeg overvejer om jeg skal smide lidt penge efter deres 32" til 2500..

jeg har ik den vilde forstand på de mange specifikationer, og da jeg er fra jylland, og da netop dette tv handles over nettet og i forretninger i kbh, har jeg ik mulighed for selv at se billedet..

er det noget nogle herinde kan anbefale..?

lige et sidste spørgsmål, fik fortalt der herinde var eller er en sektion, hvor man kan se hvillke anbefalinger siden giver, indenfor forskellige prisklasser.. dyr-mellem-billig.. findes den sektion stadig.?

mvh dennis
Kig på flatpanels.dk forsiden.. (altså ikke forumets forside) ude i venstre side er der forskellige guides m.m.

og ang. zepto fjernsynet, så søg lidt her på forummet.. der er vist en tråd om det eller to hvor nogle fik det billigt sidste gang det var på tilbud..