Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Lang version:
Eftersom jeg er hjemme på ferie hos forældrene, har jeg kun et CRT tv at se fodbold på, hvilket irriterer mig. Derfor vil jeg købe et 32" TV som jeg kan bruge til EM og resten af sommeren over, indtil jeg kommer hjem til mit eget TV igen.

TV'et jeg selv har er et samsung 37" i M86-serien. Det nye TV skal være til en fornuftig pris, men må også gerne være noget jeg kan holde ud at se på. Når jeg kommer hjem smider jeg det bare i soveværelset.

Det må også gerne være et tv der er større end det jeg har i forvejen, for så kan jeg bytte om på TV'ene når jeg kommer hjem.

Kort version:
Skal bruge et nyt TV, da jeg PT er væk fra mit eget.

Krav:
- Fornuftig pris
- 32" eller 42"
- bruges til Sport, PS3, mediecenter
- lyden er ik så vigtigt.
Af jimme
Jeg laver lige lidt hijacking her.

Jeg søger også et fladskærms-TV.

Det skal være 32", og koste ca. 4-5k.

Hvad vil I anbefale?

Jeg har kigget lidt på det nedenstående phillips, men der er jo ret så mange når man kigger på DVDpriser.dk, så kunne ligeledes godt bruge noget hjælp.

http://dvdpriser.dk/Products/Listprices ... &Soegeord=

På forhånd tak,
Jimme
Af Ponduus
Har haft min PX80 i en lille måneds tid. Passede på i starten med at have det samme billede på skærmen i for lang tid. Især tv-stations logoerne. Har ikke oplevet noget som helst. Ikke engang retention har jeg oplevet.

Så min umiddelbare viden om dette, er at du ikke skal være urolig.
Du kan læse noget mere om burn-ins i Flatpanels guides ;)

Desuden kan jeg kun være enig med TYBO. Køb dette tv og sæt dit Samsung ind i soveværelset. Du vil ikke fortryde det køb :)