Log ind med sociale netværk
12 jun 2008, 14:40
du kan sammenligne dem på pioneer.dk. Det er bl.a. usb indgang, picture in pic, picture and pic., osv. Det kan sagtens undværes tror jeg, men på den anden side er prisforskellen jo ikke så stor
Hvor du kan se den, må jeg være dig svar skyldig, jeg er ikke fra Århus egnen
Men det er et super tv kan jeg forsikre dig om!
Hvor du kan se den, må jeg være dig svar skyldig, jeg er ikke fra Århus egnen
12 jun 2008, 15:19
En ikke helt uvsæntlig detalje er også at 5080xd ikke har ISF kalibreringsmenuen, så du kan ikke få samme farvegengivelse på skærmen med en prof. kalibrering.
På 5080xd er rammen omring skærmen i gråt plast hele vejen rundt (på kanten vinkelret på skærmfladen altså). På 508XD er den sort.
På 5080xd er rammen omring skærmen i gråt plast hele vejen rundt (på kanten vinkelret på skærmfladen altså). På 508XD er den sort.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto