10 jun 2008, 00:28
forresten må den ikke koste meget mere end 1500 ca.. Er det meget lavt sat?
kasperdall skrev:2: hvorfor lave 2 tråde?For at det ikke skal være lyv har han faktisk allerede lavet 3 tråde.. [EDIT] eller var det bare min mobil der lavede numre .. ? [/EDIT]
er det mig der har misset noget?
nielsofrederiksen skrev:ja det har du da vidst ret i.. Det jeg oprindeligt skrev var at jeg skal til at købe en subwoofer til mit surround anlæg.. Et Panasonic SA-HE9..Jeg fik vist stillet et spørgsmål på den anden tråd, som du selv har besvaret: 1500 kr. - beklager makker, til den pris kan jeg ikke anbefale noget medmindre du vil ned i en 8" uden alt for stor effekt (hvilket ikke kan anbefales medmindre det er et lille rum, og i øvrigt generelt et lille system det skal tilsluttes)...
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.