Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg har lige købt en playstaion 3, men mit tv er et ældre dantax 42" plasma som ikke har HDMI eller component, så jeg kan kun bruge scartstik, og ja det ser egenligt ikke særlig fedt ud fordi opløsningen er så ringe, det kunne ligeså godt være ps2 jeg spillet.

Heldigvis har jeg også en projektor der kan kører 1080i, som jeg spiller på, men jeg ville nu også gerne ha et tv jeg kan spille på da projektoren står i stuen der er lidt svær at mørkelægge. Dantaxen trænger også til at blive skiftet ud, det er jo ikke lige frem verdens fedeste plasma ;)

Jeg har læst mange steder at Panasonic 42PX80E skulle være rigtig god som tv, men når jeg kigger spec. kan jeg ser at opløsningen kun er 1080 x 768. Er der nogen der har erfaring med hvor det kører hvis man smider en playstation 3 til det, hvor godt bliver det kontra et full hd tv ? 1080 x 768 svare vel ingen gang til 720p, så kan jeg vel i pricippet ligeså godt beholde mit nu værende, hvis det kun var til at spille ps3 på ??

Jeg vil meget gerne hører alternativer til Panasonic 42PX80E, i samme prisklasse.

Mvh.
Af Ponduus
Jeg sidder med et 37PX80 og en ps3, og det er virkelig lækkert. Har ikke fortrudt købet. Flere af mine kammerater har andre tv. Men 37PX80 slår dem.

Det lyder måske som en dårlig salgstale, men den er god nok ;)
Af ML
Tak for responsen, jeg tror også bare jeg hopper ud i det. Der er jo også 14 dags returret ved online køb, hvis jeg ikke skulle være tilfreds.
Af andeo
du fortryder det ikke :) Jeg sidder ved en 42PX80 og en PS3 og kender ikke til en federe kombination,,,,, til de penge ihf....
Af Joko
hvad er jeres indstillinger på PS3'en så med PX80'er tv'et?