Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af nielsdb
Hej med jer,

Jeg står og skal købe ny 32" fladskærm og er kommet frem til at vælge mellem

Sony KDL-32P3000 og Sony KDL-32P3000K.

Kan se i forskellige annoncer at Sony KDL-32P3000 kun har 1800:1 i kontrast - hvis det er rigtig er det da ikke særligt godt?

Hvilken skærm vil i anbefale af de 2? Hvis i har andre gode bud på en fladskærm til 5000 må i meget gerne råbe op.

Tusind tak.,
Af Nick_S
Mig bekendt er der da absolut ingen forskel på de to skærme?!
Af nielsdb
Okay, you tell me 8) hvad synes du om det så?
Af Nick_S
Lad mig sige det sådan at der er en del TV jeg ville anbefale i samme prisleje før P3000. Philips 32 PFL 7762 syntes jeg blandt andet giver en federe tv oplevelse. Eller laver toshiba også modeller der klart er værd at kigge på, også i samme prisleje :)
Af nielsdb
Sejt, dem vil jeg kigge nærmere på! Er egentlig også ved at gå lidt kold over alle valgmulighederne. Der er sgu for mange at vælge imellem i 5000 kr klassen (har desværre ikke flere $ at spille med).

Skal bruge min kommende fladskærm til DVD og TV.
Af Nick_S
Ja vel er der så. Det er vel også det forummet er her til. For tager du bare et tilfældigt til 5k så kan du godt nok få noget rigtig crap! :)
Af Nick_S
D'et er normalt for digital tuner. Og mener ikke modellen findes uden. Men jeg kan selvfølgelig tage fejl :)
Af nielsdb
Helt sikkert! Mange tak for din hurtige hjælp, jeg må ude og lure den model hvis jeg kan finde en butik der har den stående fremme :o