Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Nick_S
Hej derude :)

Ja ganske enkelt. Skal bruge et 50", så hvorfor ikke gå efter det bedste.
Perfekt "tilbud" til ham der alligevel overvejer at købe den nye Pioneer skærm :)

Skærmen skal naturligvis være i noget nær perfekt stand med kvittering og hvad der ellers følger med.

Skriv hvis du har hvad jeg søger, og skriv evt også dit eget forslag til en pris.

/Nick
Af Nick_S
Forsigtigt prøver jeg lige at oppe tråden :)
Af Zacho
Kan det ikke betale sig evt. at købe det hos krishav.co.uk ?
Af Nick_S
Hold da kæft det er et godt tilbud på cinemagic!
Men med den pris i mente må man også kunne forhandle prisen med ham på hifi4all.

Det er bare mærkeligt at bruge så meget og alligevel ikke tage 9G, da den ligger så tæt på den pris. På den anden side har jeg sgu et limit på 20k, ellers tror jeg det bliver buyers remorse bagefter :(

Tak for linkene!
Af vicnic
Cinematics pris er fin :). Men husk at det er fordi TV'et er ved at udgå at prisen er så lav. Det er ikke fordi Cinematic alene lige vælger at skyde en orgasme pris afsted til os almindeligt dødelige :).
Hvis du keder dig må du meget gerne smide et par billeder op af skidtet når det falder din næse forbi. Kunne godt tænke mig at se et rigtigt størrelses forhold i en almidelig stue :).
Af Linemann
Nick_S skrev:Hold da kæft det er et godt tilbud på cinemagic!
Men med den pris i mente må man også kunne forhandle prisen med ham på hifi4all.

Det er bare mærkeligt at bruge så meget og alligevel ikke tage 9G, da den ligger så tæt på den pris. På den anden side har jeg sgu et limit på 20k, ellers tror jeg det bliver buyers remorse bagefter :(

Tak for linkene!
Velbekom ;). Jep, kender desværre alt for godt til det, men efter hvad jeg har læst på hifi4all vil introduktionsprisen blive i omegnen af 28.000 kroner, så helt tæt på ligger det vel heller ikke :p
Af Nick_S
Ja det er rigtig nok prisen. Men med recordere's fælleskøb får de den jo til 21k hos fona :/

vicnic - ved godt at den er ved at udgå, da 9g kommer. Men man vel næsten gå ud fra at det ikke bliver dårligere af den grund :D
Af Linemann
Ja okay, så ville jeg godt nok ikke være i tvivl. Det er 1000 kroner i forskel og 9G'eren er vel blevet forbedret. Desuden kan det også modtage mpeg4 signaler når det kommer i 2009 8)
Af Avensia
Det er kun 5090H der kan modtage mpeg4, og den koster 2K mere.
Men du kan bestille 508xd hos krishav for 17000 kr inkl levering. 5080xd koster en tusse mindre hvis du ikke skal bruge usb, pip,pap osv. Hos krishav får du også et års eu garanti, dvs det er Pioneer DK der står for rep osv. Jeg har haft 508xd i en uge nu, og er bare rigtig glad for det!
Af Nick_S
Har købt det brugt, ISF kalibreret og med ophæng til en fornuftig pris alt taget i betragtning. Så skal afhente det i løbet af ugen. Glæder mig som en lille tosse!

Tak for hjælpen til alle!

Avensia - Mpeg4 spiller for mig ingen rolle da alt skal køre over parabol. Boxer skal godt nok oppe sig med noget kvali TV før jeg gider hoppe på den vogn :)

Vi må lige snakke sammen når jeg får mit, evt udveksle erfaringer :)

/Nick
Brugeravatar
Af Tobster
Nick_S -> Hvad siger erfarringerne dig?