Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kasperdall
har forelsket mig i 37PX80 og fandt den til en go pris:
http://www.multimediaworld.dk/templates ... %2D37PX80E

jeg lagde mærke til at man selv kan afhente fjernsynet og jeg syns selv det lyder som en go idé fordi man sparer både porto og man behøver ikke vente på sit fjernsyn i flere dage.

Men er der noget bestemt man skal tænke på hvis man gør dette?

måske et dumt spørgsmål, men man vil jo nødig køre så langt og så finde ud af at de ikke har varen eller kræver en anden pris :)
Af mcmejsner
Umiddelbart er der ingen hage ved, at bestille og betale over nettet, og så afhente varen selv. Dette betegnes stadig som fjernsalg, og giver stadig de 14 dages returret, som hvis du fik det sendt hjem.

Eneste problem, nu hvor det er plasma er, at plasma fjernsyn skal normalt transporteres forsigtigt og opretstående, da panelet inden i eller kan gå i stykker under sin egen vægt. Der vil dog normalt være instruktioner om transport på kassen til fjernsynet, og hvis du har muligheden for en større bil eller varevogn hvor det kan stå oprejst på, så skulle det problem også være løst.
Af kasperdall
Okay!

rigtigt man tak for dit svar, jeg leder lidt mere på forumet angående transport af plasma :)

Igen tak!
Senest rettet af kasperdall 07 jun 2008, 13:50, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du behøver ikke lede efter det - et plasma-TV har ubetinget bedst af at stå lodret under transport. Glasset kan ganske rigtigt knække under sin egen vægt og når du selv transporterer, så står det for egen regning hvis uheldet er ude.