05 jun 2008, 12:10
Jeg købte for ca en måned siden et panasonic 42" px80, og er super glad for det... Hvor er det dog et lækkert tv (min første fladskærm)... men der er noget jeg ikke helt kan finde ud af med skærmen, og det er når tv'et selv justerer størrelsen af billedet, ofte så det går udenfor skærmen, så jeg ikke kan se hele billedet.
Skærmen justerer både tv-kanalerne fra min yousee tv-box (når jeg kører via scart-stik, afventer endnu et hdmi-kabel med posten), men skærmen bliver også nogle gange justeret når jeg spiller på min ps3. Så vidt jeg ved er overscan den eneste ting jeg kan slå fra for at forhindre dette, men overscan kan hverken vælges til eller fra når det gælder min ps3 og min digital tv-box..
Nogen som har et forslag om hvad er galt og hvad jeg evt kan gøre ved det?
Skærmen justerer både tv-kanalerne fra min yousee tv-box (når jeg kører via scart-stik, afventer endnu et hdmi-kabel med posten), men skærmen bliver også nogle gange justeret når jeg spiller på min ps3. Så vidt jeg ved er overscan den eneste ting jeg kan slå fra for at forhindre dette, men overscan kan hverken vælges til eller fra når det gælder min ps3 og min digital tv-box..
Nogen som har et forslag om hvad er galt og hvad jeg evt kan gøre ved det?