Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hest
Læste her til morgen at Samsung kommer med et nyt LCD i stil med deres 51 og 61 modeller.. Den nye hedder 71B.
Jeg kan se der er en ny fjernbetjening med og dobbelt så mange farver på skærmen. Designet er også ændret lidt

Ved ikke om jeg skal købe nu eller vente en måned til danske butikker får det hjem. Er det værd at vente på?

Her kommer beskrivelsen:

http://www.samsung.com/dk/products/tv/l ... 40r71b.asp
----------------------------------------------------
40â€
Af hest
ok dvs. der er minimal forskel i billedet?? For så kan det jo ikke betale sig at vente :)
Af Jacob_Bentzen
Jeg ved at det kommer til en Fona på Falkoner Allé om 14 dage til 23.000kr så man burde godt kunne vente.
Det burde jeg ihvertfald kunne *GG*
Prøv at kikke lidt på denne kommende model... den skulle også komme omkring april måned jvf. Samsungs tyske hjemme side.

Et par enkelte fakta som er ændret i forhold til den "gamle" model LE-40M61B... som den i øvrigt ligner på en prik - det ser ud som om der benyttes samme kabinet.

Dynamisk kontrast 6000 : 1

2 HDMI indgange

USB tilslutning

Multi-Memory Slot

Grafisk Equaliser - 5 kanaler

Smooth Motion - hvad end det så er ? :o

Pris ... kendes desværre ikke p.t. :((

Det gør jo ikke valget lettere men mere spændende :p
Af Thedoctorno
Hov beklager venner, jeg fik ikke anført type betegnelse for den nye model... det er LE-40M71B

Nybegynder fejl :p
Af Jacob_Bentzen
Thedoctorno skrev:Hov beklager venner, jeg fik ikke anført type betegnelse for den nye model... det er LE-40M71B

Nybegynder fejl :p
Har du et link??
Jeg kunne ikke lige finde noget med google.
Af Thedoctorno
Jeg har da et link - du skal godt nok søge stamdata på LE-40R72B ! og bemærk så, at under downloads - datenblatt - der har Samsung - nok fejlagtigt :p fået indsat data for modellen LE-40M71B :p og ikke LE-40R72B ;)

http://av.samsung.de/article.asp?artid= ... datenblatt

Da filen er en adobe fil, har jeg ikke kunnet kopier den ind her i dette forum. Men er der nogen der har viden om hvorledes det gøres - så er det bare afsted :)
Af mufcdk1974
Jeg må være blind for jeg kan simpelthen ikke finde det :(
Af hest
Er der så nogen der kan sige mig hvad forskellen er på R og M modellerne?? Altså ud over at M er dyrere end R'erne.