02 jun 2008, 13:58
Jeg vil lige tilføje at deres support er helt fin - ovenfor i denne tråd kan man læse om at jeg har haft lidt problemer med skærmen (ujævn farvebalance) - jeg oprettede en RMA sag, sendte skærmen tilbage, og har netop fået et nyt ordrenummer - de sender altså en ny skærm. Uden yderligere spørgsmål, forhandlinger eller andet bøvl. Det kostede mig godt nok portoen (230kr.) men det er jo prisen for at handle i england - selv med merprisen er det et meget godt køb.
Ang. input lag, så virker skærmen en lille anelse hurtigere end min gamle monitor med TN paneler og 6ms - ret imponerende for et VA panel synes jeg.
Der er virkelig drøn på farver og kontrast - billedkvaliteten er simpelthen fremragende - selv med den lettere defekte skærm jeg modtog :-) Den spinkle merpris i forhold til en billig 22'' er helt klart godt givet ud.
Ang. input lag, så virker skærmen en lille anelse hurtigere end min gamle monitor med TN paneler og 6ms - ret imponerende for et VA panel synes jeg.
Der er virkelig drøn på farver og kontrast - billedkvaliteten er simpelthen fremragende - selv med den lettere defekte skærm jeg modtog :-) Den spinkle merpris i forhold til en billig 22'' er helt klart godt givet ud.