Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

ok jeg har længe tænkt på at bruge et lcd tv primært til min computer så jeg kan se en masse af de film jeg blandt andet også har downloaded.
Har så googlet emnet til smader og faldt over en der havde købt et LE40M87BD som han havde hooket op til computeren og ifølge denne person var det super godt og han kunne sagtens bruge den som monitor til computeren dagligt, samt både game og se film på det.
Anyways jeg har så bestilt dette LCD tv og skal hente det på mandag til omkring 7500 men sidder lige og overvejer om det er det rigtige valg?

Søger noget der ikke koster mere end 8 tusind, plus det skal være bang for the buck.. Er der noget andet LCD der ville være en del eller meget bedre til det formål jeg har med dette samsung? Til omkring de 8 kilo self.

Faldt over et blad fra elgiganten der reklameret med et 42" Sharp LC42WD1S til 6000kr hvilket jeg så self ikke ved om er godt eller ej men ville sådan et f.eks. være et bedre køb?
Synes dog ikke jeg kan finde noget om lige netop dette tv på nettet.

Alle komentarer modtages med kyshånd.. :p
Af TYBO
Når du skal købe den som monitor så skal du have den i full HD og det er den også du har valgt. Det er sharpen fra elgiganten ikke.
Umiddelbart synes jeg det er et fornuftigt valg...men et TV som monitor er aldrig så godt som en rigtig monitor.
Billigeste alternativ jeg lige kan finde er:
http://www.hifipriser.dk/Products/Listp ... &Soegeord=

I specs synes jeg lige at Toshibaen er en tand bedre.