Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Joko
Hej alle.. Jeg ved der er nogle tråde på siden her hvor folk snakker om et billigt tv købt i tyskland..

Nu ligger landet sådan at jeg godt kunne tænke på panasonic 37Px80 plasma skærm, da ALLE siger det er det bedste til prisen..
Jeg vil selvfølgelig gerne købe det billigst muligt så jeg tænker straks på at købe i fra en tysk netbutik (jeg er ligeglad med forsikring ;) )

jeg har brugt denne tyske side til at finde de billigste forhandlere på det tyske netmarked http://www.idealo.de/preisvergleich/Off ... sonic.html

og der kan jeg jo se der er 4 forhandlere der sælger skærmen til ca 750 EUR (svarende til ca 570 Dkk)

Men er der nogle der ved om sådanne hjemmesider sender til DK?? jeg har været inde på siderne, og kan ikke finde noget imformation om de kan fragte TV'er til DK, og hvad det koster (er meget dårlig til tysk)

Så jeg tænkte på: er der nogle der kender til de 4 netforhandlere? og om der er nogle der ved om de sender til DK, eller kan se om de gør det?? og prisen for det? Jeg ville VIRKELIG blive glad hvis nogle kunne svare mig på det :D :D

Hilsen Joko :D
Af allanbergdk
http://www.sameurope.de/
Sender til DK... 37"px80 750eu+95 eu i fragt.. står under LCD

www.schnaepp.de
sender også 37" px80 779eu + 80eu fragt..

begge steder gælder, at du skal betale med bankoverførelse(vorkasse)

Jeg kender ikke forhandlerne, men de svarede pænt tilbage på mine spørgsmål,,
håber det hjælper.. Nogle af de andre forhandlere tager op til 150eu i fragt!!!!!

mvh
allan
Af TYBO
Hvis du laver bankoverførsel så har du ingen garenti for at du får varen og at du evt kan få dine penge retur.

Det har du kun når du betaler med dankort.
De få penge der er at spare så skulle du nok overveje at købe den i danmark i stedet.
Af allanbergdk
Det har du ret i, jeg ved ikke hvorfor man ikke må betale med sit Visa kort? Er der noget gebyr på ?? hvis du have adresse i Tyskland, så kunne du betale med kort,, underligt???,
Af yak
Hos www.dnet24.de kan du betale med forskellige kort, derunder Visa.
De har også en Panazonic TH-37PX80E, som muligt er lige den model, du gerne vil have.
Pris 869,00 Euro + fragt.
Jeg aner ikke om det er dyrt eller billigt, men forretningen har jeg handlet med 3-4 gange, og der har aldrig været problemer.
Af allanbergdk
de sender bare ikke plasma/lcd til DK.. prøvede lige at lave en bestilling, du skal selvhente...
Af yak
Ja, der kan bare se.
De indkøb jeg har foretaget hos dem, har heller aldrig været TV, men har været inden for fotoområdet.
Men jeg har da faktisk hørt denne klausul før om andre tyske forretninger.
Det ka' jo ende med, at du måske må krybe til korset og lave indkøbet i DK.
Det er lidt langt at køre omkring 2x700 km for at "selvhente" med de benzinpriser.
Af Joko
okay tak for svarene.. hmm.. ja kan godt være det er nemmere at købe i DK.. men tak for svarene :D