Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Betakid
Har set mig fuldstændig blind på Sony's KDL-40W3000 fladskærm, men er pludselig kommet i tvivl, da det jo ikke er helt billigt.

Hvor meget har det at sige, at opdateringen ikke er 100Hz? Må jo indrømme, at superliga-bold på sofaen i weekenden vægter temmelig højt, og det duer jo ikke, hvis bolden trækker en "hale" efter sig. :)

Er der alternativer med nogenlunde samme specs som KDL-40W3000'en?
Af NoNameDesigndk
jeg ville nok kigge lidt på W4000 i stedet.. den er billigere, men bedre ;) og nyere

og den klarer det fint uden 100 Hz
Af Betakid
NoNameDesigndk skrev:jeg ville nok kigge lidt på W4000 i stedet.. den er billigere, men bedre ;) og nyere

og den klarer det fint uden 100 Hz
Har kigget på det, men er ikke meget for den småfesne midnight blue farve på rammen. Fatter ikke, hvad Sony har tænkt på. Det fraholder mig faktisk fra at købe det.

Er der andre alternativer til Sony med samme specs?
Af NoNameDesigndk
har du set det i virkeligheden ? Det er så mørkt at det er så tæt på sort at du næsten ikke kan se det blå.. jeg sys det er fedt..

alternativt, E-serien
Af Betakid
NoNameDesigndk skrev:har du set det i virkeligheden ? Det er så mørkt at det er så tæt på sort at du næsten ikke kan se det blå.. jeg sys det er fedt..

alternativt, E-serien
Ok. Det skal have en chance. Må indrømme, at jeg kun har set det på skærm.
Af NoNameDesigndk
det er jo det jeg siger, det er en fed skærm ;) både design, men også billede :)
Af TYBO
Eneste minus er det mellemrum nederst...så kan man se kablerne/ledningerne når den hænger på væggen.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis du kan se kablerne i det tynde mellemrum, så kan du vel også se dem på selve væggen bagved? Hvordan ser dit setup da ud, siden dine kabler kun kan være synlige lige netop i dette område?
Af NoNameDesigndk
ja det er rigtigt, men så må man jo hænge sine kabler på en sådan måde at de ikke hænger lige ned, men først går nedad ude ved siderne eller sådan, så man ikke kan se dem ;)
Af NoNameDesigndk
yakken skrev:Hvis du kan se kablerne i det tynde mellemrum, så kan du vel også se dem på selve væggen bagved? Hvordan ser dit setup da ud, siden dine kabler kun kan være synlige lige netop i dette område?
Vi snakker om W4000.. den har den der "glas"plade mellem fjernsyn og højtaler ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jo tak, det er jeg skam udmærket klar over, men hvis problemet ligger i at du KUN kan se kablerne i denne sprække og ikke andre steder, så vil jeg vove at påstå, at du har en pænt mærkelig kabelføring. Min argumentation er, at du nok også kan se kabler der stikker ud andre steder også så.