Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Falcon
Jeg må også nok indrømme at jeg synes det er meget sent at Flatpanels er på vej med en test af PX80'eren. Det er jo efterhånden ved at være et "gammelt" TV og jeg tror efter al den ros der har været rundt omkring i diverse test og forums af det, at det ikke ændrer noget ved folks beslutning om at købe det eller ej. Jeg har selv købt min efter at have læst de mange roser den får rundt omkring, og kan kun sige at det er et kanon TV, så uanset hvad Flatpanels test viser, (jeg er sikker på at den er positiv) så går I ikke fejl i byen ved at købe et Panasonic 42PX80.

mvh Jørn
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det var jo også vores oprindelige argumentation for ikke at begive os ud i at få et TV hjem, men det var flere af vore brugere ikke enige i.

Man får jo ikke bare kastet et TV i nakken så snart man beder om det og da vi ikke havde nogen aftale om levering af TV'et da det udkom, så var vi altså ikke først i køen.
Af Falcon
Der er sikkert flere der går og tænker på at købe nyt TV og hvis en test af PX80 kan overbevise dem om at de skal have et PX80'er så er det da i orden at I kommer med en forsinket test af det. Selvfølgelig kan man ikke altid stå først i køen til at få et TV til test, men så er der jo så mange der har allerede har købt en som måske kunne lave deres egen "bruger" test af den. Jeg har det personligt sådan at selvom man kan få en god ide af kvaliteteten fra en "professionel" tester, så er det mere spændende at høre fra alm. brugere som jo har den stående og bruger den hver dag.
PX80'eren er min første fladskærm og jeg har ikke været rundt og kigge på en masse andre TV, men købte den udelukkende pga. de forskellige anbefalinger den har fået rundt omkring, og det har jeg bestemt ikke fortrudt.

mvh Jørn

PS: Hvorfor står der Spekulant under mit brugernavn og hvordan tildeles de forskellige "gradueringer"?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der er en rangering der skifter med antallet af indlæg du skriver. Næste skridt på rangstigen er ved 30 indlæg.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
De forskellige "ranks" gør ikke noget specielt, andet end at følge hvor mange indlæg en bruger har skrevet her på siden. De er således blot tilføjet for sjov skyld :)

Rækken ser sådan her ud:
0: Ny på siden
10: Spekulant
30: Manuducend
60: Bruger
125: Medlem
250: Interessent
500: Entusiast
1000: Super entusiast